پیوس در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»

«دربی» جذابی را پیش‌بینی می‌کنم/ کادرفنی فکری به حال مشکلات دفاعی کند

ورزش

43897
«دربی» جذابی را پیش‌بینی می‌کنم/ کادرفنی فکری به حال مشکلات دفاعی کند

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد با توجه به نتایج اخیر سرخابی‌ها، «دربی» جذابی را در پیش خواهیم داشت.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایران آنلاین، در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی اظهار داشت: امیدوارم شرایط تیم خوب باشد، ما نزدیک تیم نیستیم و نمی‌دانیم در چه وضعیتی هستند ولی برد خوب و روحیه بخشی مقابل فولاد کسب کردند و این برد شرایط تیم را در آستانه بازی با حساس روز چهارشنبه تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. مهم است که بازیکنان با روحیه خوب به دربی بروند.

وی افزود: پرسپولیس اشتباهاتی در فاز دفاعی و عقب زمین در بازی با فولاد داشت ولی قدرت تهاجمی تیم به فولاد چربید و توانستد باخت را با برد عوض کنند. پرسپولیس در فاز هجومی تیم خوبی شده و مشکلات قبل را ندارد ولی در خط دفاعی متزلزل است و باید فکری به حال این موضوع شود. خصوصاً اینکه پرسپولیس در این ناحیه بازیکنان فیکس تیم ملی را در اختیار دارد و این وضعیت نباید به شکل کنونی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بحران خط دفاعی تیم در نبود کنعانی زادگان و گولسیانی توضیح داد: اتفاقی است که افتاده و در فوتبال پیش می‌آید در مهم‌ترین بازی سال، مهم‌ترین بازیکنان را در اختیار نداشته باشید. امیدوارم نفرات جایگزین در دربی روز خوبی را سپری کنند و بتوانند شایستگی‌های خودشان را نشان دهند.

پیوس در مورد دربی هم گفت: بازی جذابی را پیش بینی می‌کنم چون دو تیم در شرایط خوبی هستند و نتایج خوبی کسب کردند و برای همین پیش بینی نتیجه بازی سخت است. استقلال می‌خواهد با بردن دربی اختلافش در صدر جدول را به بیشترین حد ممکن برساند و پرسپولیس هم سعی دارد به استقلال نزدیک شود و شانسش برای صدرنشینی را افزایش دهد. برای همین پیش بینی می‌کنم بازی جذابی را در پیش داشته باشیم.

وی در مورد پیش بینی نتیجه بازی هم گفت: به نظرم دو بر یک پرسپولیس بازی را خواهد برد و اورونوف و آل کثیر برای پرسپولیس گلزنی می‌کنند. امیدوارم پرسپولیس برنده بازی باشد و سوای نتیجه هم بازی خوب و بی‌حاشیه‌ای را انتظار دارم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش