کوثری در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

مردم از نمایندگان کار می‌خواهند نه بحث و جدل بی‌مورد

سیاست

43905
مردم از نمایندگان کار می‌خواهند نه بحث و جدل بی‌مورد

کوثری گفت: سخنان مقام معظم رهبری برای عدم ورود به دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند، یک تذکر پدرانه و دلسوزانه است که باید همه آن را سرلوحه کارمان قرار بدهیم. مردم از نمایندگان کار می‌خواهند نه بحث و جدل بی‌مورد.

محمد اسماعیل کوثری از نمایندگان راه یافته به مجلس دوازدهم در گفت و گو با ایران آنلاین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان داشت: سخنان رهبری در واکنش به اظهار نظرهای برخی از نماینده‌های جدید است و به نظر من این توصیه‌ها و تذکرات دلسوزانه فصل الخطاب است و همه باید به آن توجه کنند.

کوثری در ادامه گفت: مردم ما یک حضور قابل قبولی در انتخابات داشتند و همین حضور و شیرینی تشکیل مجلس جدید، یکی از دلایل سخنان رهبری بود که مبادا افراد با ورود به دعواهای بی‌مورد، این شیرینی را در کام مردم تلخ کنند.

نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: همه ما باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم تا ان شاءالله بتوانیم در مجلس آینده با برنامه ریزی و قانون گذاری دقیق، در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم، نه اینکه با چنین بحث‌هایی مردم فکر کنند در مجلس به دنبال قدرت هستیم.

وی افزود: نمایندگان و همه مسئولین باید در هر حالی رعایت اخلاق را بکنند و با برنامه ریزی دقیق، کارها را پیش ببرند.

کوثری با بیان اینکه باید مسائل و مشکلاتی که مردم با آنها دست به گریبان هستند اولویت بندی شوند و همگی باید به فکر رفع مشکلات مردم باشیم، گفت: چه لوایحی که از طرف دولت به مجلس می‌آید و چه طرح‌هایی که نمایندگان ارائه می‌هند، همگی باید اولویت بندی شوند تا ان شاءالله مردم در صحنه عمل نتایج این کارها را ببیند و قدمی در جهت رفع مشکلات‌شان برداشته شود.

نماینده منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید مجدد به اینکه سخنان رهبری به مثبت شدن فضا منجر شده است، گفت: من فضا را مثبت می‌بینم و بعید می‌دانم که مباحث حاشیه‌ای بخواهد بیش از این طول بکشد. ان شاءالله همان طور که مد نظر رهبری است و مردم نیز از ما انتظار دارند، باید در یک فضای مثبتی به استقبال مجلس جدید برویم و شیرینی حضور مردم و آغاز به کار مجلس جدید را همگی احساس کنیم.

کوثری همچنین تصریح کرد: شاید در بیرون از مجلس سخنانی مطرح شود که البته قبول ندارم هر کسی بدون ملاحضه مطالبی را بگوید. اما وقتی داخل مجلس شدیم، باید دقت کنیم که مردم از ما نه دعواها و ستیزه گری‌ها بلکه کار می‌خواهند و ما هم باید به عنوان نماینده مردم، کار کنیم و از حاشیه‌های بی‌مورد جلوگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به راه یافتن ۲۴۵ نماینده به مجلس دوازدهم گفت: امیدوارم طبق موعد مقرر ۲۵ نماینده دیگر هم با انتخاب مردم مشخص شوند و ان شاءالله مجلس آینده راس موعد قانونی آغاز به کار کند و مردم نیز ثمره کارهای نمایندگان خودشان را در مجلس ببینید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست