استاد دانشگاه کلمبیا:

آمریکا شریک جرم اسرائیل است

بین‌الملل

44060
آمریکا شریک جرم اسرائیل است

استاد دانشگاه کلمبیا، آمریکا را شریک جرم رژیم صهیونیستی دانست و گفت اگر آمریکا بخواهد همین امروز جنگ غزه متوقف می شود.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «جفری ساکس» استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک در گفت‌وگو با خبرگزاری الجزیره خاطرنشان کرد: اگر آمریکا تامین سلاح برای اسرائیل را متوقف کند جنگ غزه همین امروز پایان می یابد.

وی از مقامات آمریکایی سئوال کرد که آیا آنها با ارسال سلاح، می خواهند در نسل کشی مردم غزه سهیم باشند و افزود: اسرائیل بدون حمایت آمریکا، حتی یک روز هم نمی تواند به جنگ ادامه دهد.

این استاد توسعه در دانشگاه کلمبیا، رویکرد مزورانه دولت «جو بایدن» در قبال جنگ غزه را یادآور شد و گفت: انتقاد اعضای ارشد حزب دموکرات از نتانیاهو بی معنی است زیرا آنها هیچ اقدامی برای جلوگیری از ارتکاب جنایت جنگی توسط تل آویو انجام نمی دهند.

ساکس، حمایت واشنگتن از جنایات رژیم اشغالگر را عامل انزوای آمریکا در جهان دانست و گفت: اسرائیلی ها هر کاری که بخواهند انجام می دهند و ادامه این رویه به صلح نخواهد انجامید.

به گزارش ایرنا، مقامات اروپایی و آمریکایی در حالی برای مردم غزه اشک تمساح می ریزند که مهمترین همپیمانان و حامیان رژیم اشغالگر در جامعه جهانی هستند.

دولت های غربی همواره بر حمایت بدون پیش شرط از رژیم صهیونیستی تاکید کرده و از این رژیم در حوزه تامین سلاح و منابع مالی و فرار از مجازات های بین المللی حمایت کرده اند.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) به‌تازگی در بیانیه‌ ای تاکید کرد: یک میلیون و ۷۰۰ هزار آواره در نوار غزه وجود دارند که با خطر قحطی و محدودیت منابع مورد نیاز برای ادامه حیات مواجه هستند و هزاران کودک به دلیل فقدان انواع شیر خشک در شمال نوار غزه، در معرض خطرات جدی قرار دارند.

تجاوز و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم غزه، در حالی ادامه دارد که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ، تعداد شهدای این منطقه به بیش از ۳۱ هزار نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با ممانعت از ورود کمک های ضروری و بشردوستانه، از حربه ای دیگر برای اهداف شوم خود و ادامه نسل کشی علیه ملت فلسطین استفاده می کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل