تردد بیش از چهار میلیون خودرو در محورهای ارتباطی البرز ثبت شد

اقتصاد

58633
تردد بیش از چهار میلیون خودرو در محورهای ارتباطی البرز ثبت شد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: دربازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پایان یکم فروردین امسال تردد چهار میلیون و ۳۰۵ هزار و ۷۸۷ دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، علی شادفر روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در این بازه زمانی ورود ۲ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۸۹ دستگاه خودرو به محورهای ارتباطی البرز ثبت شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۹۹۸ خودرو از البرز خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش ثبت شد.

شادفر بیان کرد: سرعت متوسط وسایل نقلیه د این بازه زمانی ۶۹ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان البرز آزادراه تهران- کرج در محدوده شهرک خاتم با متوسط تردد ساعتی ۶ میلیون و ۳۶۲ تردد بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: رانندگان باید قبل از سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری داشته باشند.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد