ورمزیار: تصمیمات قلعه‌نویی قابل احترام است

ورزش

58752
ورمزیار: تصمیمات قلعه‌نویی قابل احترام است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: چیزی که ما از بیرون می بینیم با آن چیزی که قلعه نویی از نزدیک می‌بیند فرق دارد. ما تصمیم گیرنده نیستیم و باید به تصمیمات قلعه‌نویی احترام بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، صادق ورمزیار در خصوص پیروزی شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در هفته سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: بازی خوبی را از تیم ملی فوتبال ایران شاهد بودیم. تیم ملی در این بازی با تلفیقی از جوانان و باتجربه ها به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی داشت. نیاز است در چنین بازی‌هایی جوان‌ها بازی کنند و باتجربه شوند تا بتوانند به مهره‌های تاثیرگذار برای تیم ملی تبدیل شوند.

وی افزود: بازی با تیم‌هایی مثل ترکمنستان بازی‌های آسانی محسوب می‌شوند؛ اما هر چه جلوتر برویم باید با رقبای قدرتمندتری روبه‌رو شویم و نیاز به بازیکنان باتجربه‌تر است. البته ترکمنستان هیچ وقت تیم دست و پا بسته‌ای مقابل ما نبوده است و این مسئله در آمار و ارقام بازی‌های رودرروی دو تیم دیده می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره صحبت‌های قلعه‌نویی مبنی بر اینکه بازی هجومی تیم ملی باعث شد تماشاگران به استادیوم آزادی بروند و بازی این تیم را از نزدیک تماشا کنند، عنوان کرد: مردم هر زمان وقت کنند برای تشویق تیم ملی به استادیوم می‌روند. البته با نظر قلعه نویی هم موافقم؛ چون هر چقدر بازی تیم ملی هجومی‌تر باشد هواداران تمایل بیشتری به حضور در استادیوم دارند. در دنیا هم همین شرایط وجود دارد و بسیاری از مردم دنیا برزیل را به دلیل بازی هجومی و بازیکنان تکنیکی‌ دوست دارند و هوادارش هستند.

ورمزیار در خصوص اینکه قلعه‌نویی بدون توجه به انتقادات، تغییری در دستیارانش ایجاد نکرد، گفت: چیزی که ما از بیرون می بینیم با آن چیزی که قلعه نویی از نزدیک می‌بیند فرق دارد. ما تصمیم گیرنده نیستیم و باید به تصمیمات قلعه‌نویی احترام بگذاریم.

وی در پایان درباره مصدومیت آزمون در بازی با ترکمنستان تصریح کرد: متاسفانه تا آزمون شرایط خوبی پیدا می‌کند دچار مصدومیت می‌شود. امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت وی رفع شود تا هم برای تیم ملی و هم برای تیم باشگاهی‌اش به میدان برود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب هفته سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در گروه E، از ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت و ۵ بر صفر مقابل این تیم برنده شد.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش