اسرائیل: بیمارستان شفا را روی سر کادر درمان خراب می‌کنیم

بین‌الملل

58824
اسرائیل: بیمارستان شفا را روی سر کادر درمان خراب می‌کنیم

دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه اعلام کرد گزارش‌هایی دریافت کرده است که نشان می‌دهد ارتش اسرائیل کادر درمان مجمتع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه را تهدید کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایران آنلاین، دفتر اطلاع‌رسانی غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل کادر درمان بیمارستان الشفاء و آوارگان مستقر در این بیمارستان را تهدید کرده است که ساختمان‌های [این مجتمع پزشکی] را هدف قرار خواهد داد و آن را بر سرشان خراب خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که ارتش اسرائیل از افراد مستقر در الشفاء خواسته که برای شکنجه، بازجویی و اعدام از بیمارستان خارج شوند.

دولت غزه به‌شدت اقدامات ارتش اسرائیل در این مجمتع پزشکی را محکوم کرد و از کشورهای جهان خواست که سکوت خود را بشکنند و جنایت‌های ارتش اسرائیل را محکوم کنند.

مجمتع پزشکی شفا چند روزی است که تحت محاصره ارتش اسرائیل قرار دارد و طبق گفته شاهدان عینی، نیروهای اسرائیلی به هر کسی که در اطراف این بیمارستان تردد می‌کند، شلیک می‌کنند.

اسرائیل مدعی است که نیروهای مرتبط با حماس در این بیمارستان مستقر هستند.این رژیم تاکنون ۱۷۰ فلسطینی را در اطراف این بیمارستان به شهادت رسانده و بیش از ۸۰۰ نفر دیگر را بازداشت کرده است.


انتهای پیام/
منبع: فارس
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل