واکنش پوتین نسبت به اصرار آمریکا برای تبرئه اوکراین در جنایت کروکوس

بین‌الملل

59047
واکنش پوتین نسبت به اصرار آمریکا برای تبرئه اوکراین در جنایت کروکوس

رئیس‌جمهوری روسیه از اصرار آمریکا برای تبرئه اوکراین در جنایت کروکوس ابراز تعجب کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نشست ویدیوکنفرانس با هدف بررسی اقدامات انجام شده پس از حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو گفت: ما می‌دانیم که چه کسی فرمان حمله تروریستی در کروکوس را داده است.

وی افزود: جنایت وحشتناک در کروکوس، اقدامی برای ارعاب و ایجاد وحشت در جامعه روسیه است که توسط اسلام‌ گرایان افراطی انجام شد؛ این سؤال مطرح می‌شود که چه کسی از این کار سود می‌برد.

رئیس‌جمهوری روسیه ادامه داد: باید به این سوال پاسخ داد که چرا تروریست ها پس از ارتکاب جنایت در کروکوس قصد عزیمت به اوکراین را داشتند و چه کسی در آنجا منتظر آنها بود.

پوتین حمله تروریستی در کروکوس را حلقه‌ای از مجموعه‌ای از تلاش‌های کسانی خواند که از سال ۲۰۱۴ به دست رژیم نئونازی کی‌یف با روسیه می‌جنگند.

رئیس‌جمهوری روسیه با بیان اینکه هیتلر جوان جدید در اوکراین در حال شکل‌گیری است، خاطرنشان کرد:‌ نیروهای مسلح روسیه ابتکار عمل را در تمام خط تماس در دست دارند و ضد حمله اوکراین شکست خورده است.

پوتین در ادامه بر ارائه گزارش های منظم مسئولان مربوطه در مورد پیشرفت تحقیقات در مورد حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس تأکید کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل