امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران

بین‌الملل

59140
امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران

سفیر ایران در مسکو با حضور در وزارت امور خارجه روسیه، دفتر یادبود گرامیداشت جانباختگان و مجروحان حادثه تروریستی کروکوس را امضا کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، سفیر ایران در مسکو روز سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور در وزارت امور خارجه روسیه، دفتر یادبود گرامیداشت جانباختگان و مجروحان حادثه تروریستی کروکوس را امضا کرد.

کاظم جلالی در یادداشت تسلیتی که در این دفتر یادبود نوشت، مراتب تأثر و همدردی عمیق دولت و ملت ایران را به دولت و مردم روسیه اعلام کرد.

سفیر ایران در روسیه در این پیام ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است مبارزه مشترک و موثر با تمامی اشکال تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل خود را برای همکاری با همه کشورهای مستقل در رسیدن به راه حل جامع برای مبارزه با این پدیده شوم، اعلام می‌دارد.

جلالی در پایان یادداشت تسلیت نوشت: از درگاه خداوند منان برای جانباختگان آرامش، برای بازماندگان صبر و برای همه مجروحان این حادثه ناگوار ، شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

سفیر ایران در روسیه شامگاه جمعه سوم فروردین‌ماه نیز در پیامی، جان‌باختن و مجروح شدن شمار قابل توجهی از شهروندان روس در این حمله تروریستی را تسلیت گفته بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل