رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد

۲۶ میلیون تردد روزانه در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها

اقتصاد

59286
26 میلیون تردد روزانه در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ۳۷۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند ماه تا ساعت ۱۲ شب گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد ایران آنلاین، شیرانی با بیان اینکه حجم کل تردد جاده‌ای از ۲۴ اسفند تا شاعت ۱۲ شب گذشته۳۷۰ میلیون تردد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات جرحی را ۱۲ هزار و ۴۷۲ فقره و تعداد مجروحین را ۱۵ هزار و ۵۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: تصادفات خسارتی نیز ۶۵ هزار و ۸۳ فقره بوده است.

شیرانی استان‌های پر حادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد.

وی بیشترین تردد و انباشت ترددها در استان‌ها را در مازندران ۳۱۲ هزار خودرو، در گیلان ۲۳۲ هزار خودرو و در خراسان رضوی ۷۸ هزار خودرو اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محورهای شمالی را نیز اینگونه اعلام کرد: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است.

شیرانی ادامه داد: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت)تردد روان است؛ ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد