حمله ناموفق تروریستی جیش الظلم به مقر سپاه راسک/ شمار شهدا به ۱۱ نفر رسید

سیاست

59968
حمله ناموفق تروریستی جیش الظلم به مقر سپاه راسک/ شمار شهدا به ۱۱ نفر رسید

تعداد شهدای حمله تروریستی به سه نقطه شهرستان چابهار و راسک سیستان و بلوچستان به ۱۱ نفر رسید.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد.

همچنین اخبار منتشر شده در خصوص درگیری در شهرستان سرباز صحت ندارد.

در همین خصوص علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان  اظهار کرد: در ساعت ۱۰ شامگاه چهارشنبه نیروهای گروهک تروریستی جیش الظلم به چند مقرهای نظامی در شهرستانهی چابهار و راسک حمله تروریستی کردند.

وی بیان کرد: طی این حملات، متأسفانه سه نفر از نیروی‌های نظامی شهید شده و تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیده‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با آمادگی که نیروهای نظامی و انتظامی داشتند با مهاجمان برخورد شده و تعدادی از این مهاجمان کشته و زخمی شدند.

منابع خبری از پایان تیراندازی‌ها در راسک و آغاز عملیات پاکسازی در منطقه خبر داده‌اند.

رهایی گروگان‌ها از دست تروریست‌ها در چابهار

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با ورود یگان‌های ویژه فراجا گروگان‌ها از دست تروریست‌ها در چابهار آزاد شدند. 

تعداد شهدای حمله تروریستی به راسک و چابهار به ۱۱ نفر رسید 

درگیری‌های دیشب با عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم تاکنون 2 مامور فراجا، 2 مامور مرزبانی و هفت نیروی سپاه و بسیج مردمی به شهادت رسیدند.

در این سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان انجام شد، تاکنون 16 نفر از تروریست‌ها کشته شدند که احتمال افزایش آنها به 18 نفر وجود دارد.

هم اکنون از ساعت‌ها قبل درگیری در راسک به اتمام رسیده و ساختمان دریابانی چابهار نیز در حال پاکسازی بوده؛ اوضاع امنیتی در چابهار و راسک به صورت عادی تداوم دارد و مشکلی وجود ندارد.

تا این لحظه اسامی شهید محسن حسن نژاد، حسین انتظاریان و حسین سرسنگی از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد، جواد جهان بیگی از کارکنان هنگ مرزی جکیگور،محسن حسین نیا از پایگاه دریابانی چابهار، شهید عباسعلی میر و شهید مسلم کریمی از کارکنان انتظامی چابهار مشخص شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست