رونمایی از کتاب ”هزار و چهارصد و خیلی زود” همزمان با روز جهانی قدس

فرهنگ

60065
رونمایی از کتاب ”هزار و چهارصد و خیلی زود” همزمان با روز جهانی قدس

اثر گروهی جمعی از اهالی قلم درباره فلسطین با عنوان ”هزار و چهارصد و خیلی زود” زیرچاپ رفت و در روز قدس رونمایی خواهد شد.

به کزارش گروه فرهنگی ایران آنلاین، اثر گروهی جمعی از اهالی قلم درباره فلسطین با عنوان "هزار و چهارصد و خیلی زود" زیرچاپ رفت.

میثم محمدی سرپرست گروه نویسندگان گفت: این مجموعه داستان ماحصل تلاش گروهی از نویسندگان جوان در کارگاه داستان نویسی است که از زمان شهادت خبرنگار فلسطینی شیرین ابوعاقله در شیراز شکل گرفت.

وی افزود: بعد از بیش از یکسال تیم نویسندگان حدود ۱۵۰ داستانک و داستان کوتاه درباره فلسطین نوشتند. در پایان دوره بهترین آثار جمع انتخاب شد و پس از طی مراحل فنی در آستانه روز قدس توسط نشر نواندیشان دنیای کتاب، در ۱۰۰۰ جلد روانه بازار خواهد شد.

سرپرست گروه نویسندگان خاطرنشان کرد: این گروه پس از تولید آثاری چون «داستان یک انسان واقعی» و «اینجا باران می بارد»، سومین بار است که به صورت جمعی به تولید محصول رسیدند و هر بار تعداد اعضای گروه نسبت به اثر قبل افزایش داشته است.

محمدی با اشاره به پشتوانه مطالعاتی گروه و همراهی کارشناس حوزه فلسطین در کارگاه داستان نویسی یادآور شد: حضور کارشناسی مثل محمدمحسن فایضی و تسلط او به شرایط روز و تاریخچه فلسطین در این دوره از کارگاه آموزشی داستان نویسی خیلی به بخش تحقیقاتی کار کمک کرد. کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود با بیش از هشتاد داستانک و داستان کوتاه در ۱۳۶ صفحه توسط نشر نواندیشان دنیای کتاب در روز قدس رونمایی خواهد شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ