جلیلی:

دفاع و سکوت مدعیان زندگی و حقوق زنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

سیاست

60075
دفاع و سکوت مدعیان زندگی و حقوق زنان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: مدعیان زندگی و آزادی جهان، دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی را سرلوحه برنامه خود قرار داده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی کشور، در راهپیمایی روز جهانی قدس در حرم رضوی گفت: مدعیان زندگی و آزادی جهان، دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی را سرلوحه برنامه خود قرار داده‌اند و نسبت به حمایت‌های مالی و نظامی از این تجاوزها دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: روز قدس جلوه دشمنی با دشمنان خدا است و امسال ویژگی دیگری دارد، امام راحل(ره) از مردم و مسلمانان خواستند همگام با شب‌های قدر و در آخرین جمعه رمضان برای آزادی قدس راهپیمایی و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی کشور دیگر ویژگی امسال روز جهانی قدس را توجه بیشتر آزادگان جهان در تمام دنیا به قدس دانست و بیان کرد: امروز در دنیا خیابان‌های لندن، پاریس و واشنگتن هم شاهد حضور آزادگان و سردادن فریاد آزادی قدس هستند.

جلیلی ادامه داد: اعلام برائت از رژیم صهیونیستی از سوی مردم دنیا، گویای این حقیقت است که بیش از ۷۰ سال افرادی در دنیا مناسباتی درست کرده و تامین امنیت دنیا را در قالب توان خود تعریف می کنند، آنها در برابر وحشیانه ترین رفتارها نه تنها سکوت بلکه پشتیبانی می کنند.

وی اظهار کرد: امروز مردم دنیا می‌بینند کسانی که شعار آزادی می دهند، بدترین رفتارها و جنایات را در سلب آزادی‌های اولیه انسان‌ها مانند زمین و دارو به یک ملت مظلوم روا می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: ملت ما نیز شاهد مدعیان امنیت و آزادی در جهان که با ریختن اشک تمساح اعلام نگرانی از زنان و زندگی در کشور ما می‌کردند نیز در دو سال گذشته بود، اما تمام مردم جهان شاهدند در آمریکا، فرانسه و انگلیس که همین بازیگران در پرده دوم این نمایش وقتی با موشک به بیمارستان حمله و هزاران زن و کودک کشته می‌شوند، همین مدعیان حقوق زن و زندگی نه تنها سکوت می‌کنند بلکه در کنار جنایتکاران می‌ایستند و با گرفتن عکس یادگاری وعده کمک می‌دهند.

جلیلی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا در دیدار مشترک با این متجاوزان کمک میلیاردها دلار برای تجهیزات نظامی به آنان می کنند، در حالیکه دهها هزار زن و کودک در بدترین شرایط به شهادت می رسند و از این جنایت صرفا طرفداری می کنند.

به گفته وی، بایدن بلافاصله در تلاویو حاضر و وعده می دهد و در برگشت تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از این جنایتکاران در حد اعلا می‌کند، آنان حتی قطعنامه های شورای امنیت را آمریکا وتو می کند و ۱۴ میلیارد دلار در یک قلم کمک به صهیونیست‌ها ارسال می‌کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست