مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

طوفان الاقطی به طوفان الاحرار تبدیل شد

سیاست

60086
طوفان الاقطی به طوفان الاحرار تبدیل شد

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظم و هندسه جهانی که هفتم اکتبر برابر ۱۵ مهر صورت گرفت قابل برگشت و تغییرپذیر نیست و طوفان الاقطی به طوفان الاحرار تبدیل شد و دیگر قابل بازگشت نیست.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سردار حمیدرضا مقدم فر، مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در میدان مصلی رشت؛ سردار زاهدی را از افتخارات کشور از جمله استان گیلان خواند و اظهار کرد: این شهید گرانقدر شش تا هفت سال فرمانده سپاه استان گیلان بود.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حمله به سفارت و شهادت عزیزان و بزرگانی همچون سردار زاهدی از نشانه‌های شکست و روند رو به زوال صهیونیست‌ها است، امروز نه فقط مسلمانان که همه دنیا علیه اسرائیل برخاستند و این رژیم جنایتکار را لعن و نفرین کردند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم با طرح این سوال که چرا امروز با وجود همه ویرانی‌ها در غزه و نابودی خانه‌ها و اماکن آن و نیز شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم مظلوم و هزاران مفقودی، امید به پیروزی فلسطینی ها حتی از روزهای نخست عملیات بیشتر شده است، گفت: بر هم زدن نظم جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهای طوفان الاقصی بود و به اذعان مراکز مطالعاتی صهیونیستی و آمریکا افق نزدیک به اضمحلال صهیونیست ها بیشتر شده است.

وی با اشاره به خروش تمام دنیا امروز در مراسم روز جهانی قدس ادامه داد: امروز همه دریافته اند که آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و نیز برخی از کشورهای عربی که هنوز کمک‌های خود را به این رژیم قطع نکرده اند، هم‌دست اسرائیل هستند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نکته دوم آنکه ملت مقاوم فلسطین اعم از کودک، زن، پیر و جوان‌ ایستاده اند و طبق سنت الهی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ملتی که ایستاده حتما پیروز است، این پیروزی وعده ما نیست بلکه وعده صادق الهی در کتاب خداست.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و خروش مردم در تمام دنیا عنوان کرد: امروز از این خروش و حضور مردم در صحنه، بر پیکر جنایتکاران دنیا لرزه افتاده است.

وی به نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل در سال ۵۸ اشاره و اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی آن بود که همه دنیا این غده سرطانی را بشناسند که خوشبختانه امروز این امر محقق شده است.

سردار مقدم فر بیان کرد: ۴۵ سال تلاش می کردیم که افکار عمومی دنیا بفهمد که ماهیت جعلی این رژیم صهیونیست چیست اینها کودک کش و جنایت کار هستند و امروز آرمان امام راحل محقق شد و دنیا متوجه شد که اسراییل جنایتکارست و ماهیت آنها جعلی و کودک کش است.

وی در ادامه با بیان اینکه نظم و هندسه جهانی که هفتم اکتبر برابر ۱۵ مهر صورت گرفت قابل برگشت و تغییرپذیر نیست، اضافه کرد: طوفان الاقطی به طوفان الاحرار تبدیل شد و دیگر قابل بازگشت نیست.

وی با بیان اینکه امروز همه دنیا اذعان می‌کنند که سازمان ملل بی خاصیت است و نتوانسته کاری از پیش ببرد، ادامه داد: نظم جهانی با محوریت مقاومت و انقلاب اسلامی در حال شکل گیری است.

مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: محور مقاومت در همه کشورها مرهون رهبری های داهیانه رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه رژیم اسراییل در این ۶ ماه نابودی خود را رقم زده است، عنوان کرد: در این مدت به طور متوسط روزانه ۲۰ فرمانده و نظامی صهیونیست کشته شدند در حالی که در طول ۷۵ سال اشغال این سرزمین هزار کشته نداده بود، آنان در حال دست و پازدن در باتلاق هستند و خودشان این را می دانند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست