نماینده مردم میناب در مجلس عنوان کرد؛

عملکرد خوب دولت سیزدهم در توسعه شبکه گازرسانی و زیرساخت‌های ارتباطی

سیاست

60235
عملکرد خوب دولت سیزدهم در توسعه شبکه گازرسانی و زیرساخت‌های ارتباطی

«رئیسی»، نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم عملکرد خوبی در توسعه و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و گازرسانی طی ۲ سال گذشته داشته است.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، حسین رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا به مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم عملکرد خوبی در توسعه و تقویت زیرساخت ها در کشور داشته است که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم توسعه شبکه گازرسانی است که مهمترین زیرساخت برای توسعه صنعت در هر منطقه به شمار می رود.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توسعه گازرسانی ما می توانیم نسبت به توسعه صنعت و در ادامه آن اشتغال در کشور اقدام کنیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت، توسعه شبکه فیبر نوری و ارتقای کیفیت اینترنت و زیرساخت های ارتباطی در فضای مجازی در کشور است.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: توسعه زیرساخت های ارتباطی چه در حوزه جاده ای و چه در حوزه شبکه ریلی از دیگر اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته بوده است که در ادامه کار ثمرات این اقدامات برای مردم ملموس تر خواهد بود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست