پنجره نقل و انتقالات استقلال به‌زودی باز می‌شود

ورزش

60295
پنجره نقل و انتقالات استقلال به‌زودی باز می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال در روزهای آینده با توجه به حل مشکل بدهی به باشگاه سانتاکلارا خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره استقلال در پایان دیدار این تیم با مس رفسنجان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، درباره پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی استقلال به دلیل بدهی به باشگاه سانتاکلارای پرتغال، گفت: پرونده سانتاکلارا بسته شده و پنجره نقل‌وانتقالات استقلال به زودی باز می‌شود.

وی در ادامه درباره مشکل مالکیت مشترک که بر سر راه کسب مجوز حرفه‌ای استقلال قرار دارد، اظهار داشت: در اختیار ما نیست، باید ببینیم چه می‌شود.پیگیری مکرر می‌کنیم و دولت باید واگذار کند.

سمیعی درباره وعده علی خطیر مدیرعامل استقلال که گفته بود امسال این تیم سهمیه می‌گیرد، تصریح کرد: مشکل خاصی ندیدم که استقلال نتواند مجوز بگیرد. درباره مسائلی که در اختیار باشگاه بوده، همه چیز انجام شده است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی، یادآور شد: کارها به خوبی پیش می‌رود. اولین سالی بود که استقلال نه بازیکنی را فروخت، نه وام گرفت و نه ملکی را در رهن گذاشت و نه از پول بورس استفاده کرد. تنها سالی بود که استقلال درآمدازیی کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بدهی تبلیغات محیطی استقلال به سازمان لیگ از ۳۶ میلیارد به ۹۰ میلیارد رسیده است؟، تاکید کرد: چنین چیزی نیست و این رقم‌ها افسانه‌ای و رویایی است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش