«ایران آنلاین» گزارش می‌دهد؛

اعجاز جبهه مقاومت از ایمان رزمندگانش نشات می گیرد

سیاست

60672
اعجاز جبهه مقاومت از ایمان رزمندگانش نشات می گیرد

در واقع اعجاز حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) پرورش یافتن جوانانی چون مجید سلمانیان است که با کمترین امکانات، بیشترین نتایج را می گیرند و قدم به قدم صهیونیستم جهانی را وادار به عقب نشینی می کنند.

گروه سیاسی ایران آنلاین: اگر بخواهیم روحیات رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی را بیشتر درک کنیم، بهتر است کلیپ چند دقیقه ای صحبت های روحانی شهید مدافع حرم مجید سلمانیان را ببینیم. در این کلیپ که شاید چند هفته قبل از شهادتش ضبط شده، او از چگونگی راه یافتنش به جبهه دفاع از حرم سخن می گوید. اینکه چطور ماه ها برای رفتن به دل آتش جنگ تلاش کرده و در آخر به حضرت زینب (س) متوسل شده است.

انگیزه هایی که مدافعان حرم را به جبهه مقاومت اسلامی می کشاند، از باورهایی نشات می گیرد که باعث شده علی رغم تمامی سختی ها و محدودیت ها، این جبهه هر روز شاهد موفقیت های بیشتری بشود. آنها در این جبهه با هر آن چیزی که در جهان مادی دوران ما قدرت دارد، دست و پنجه نرم می کنند؛ از تامین مالی کشورهای مرتجع منطقه گرفته تا نفوذ سیاسی و رسانه ای صهیونسیت ها و قدرت اقتصادی و نظامی غرب، همگی در جبهه مقابل هستند و محور مقاومت علیه آنها ایستادگی می کند.

شهید سلمانیان در کلیپ چند دقیقه ای پیش از شهادتش می گوید: "چند روز پیش به حضرت زینب(س) گله کردم. گفتم سه ماهه پاسپورتم جیبم و پوتینم به پام، هر روز این در و آن در می زنم. اینکه هنر نیست بالیاقت ها را ببرید. اعجازتان این است که بی لیاقت را ببرید..."

در واقع اعجاز حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) پرورش یافتن جوانانی چون مجید سلمانیان است که با کمترین امکانات، بیشترین نتایج را می گیرند و قدم به قدم صهیونیسم جهانی را وادار به عقب نشینی می کنند. ماحصل تلاش همین شهدا است که امروز رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی گیر افتاده و برای نابودی خود لحظه شماری می کند.

حجت الاسلام شهید مجید سلمانیان از چهره های شاخص جبهه مقاومت اسلامی بود که اردیبهشت ماه ۱۳۶۷ در کرج متولد شد و از طلاب حوزه علمیه چیذر تهران به شمار می رفت. او 17 اردیبهشت سال 1395 در خانطومان سوریه به شهادت رسید. پیکرش حدود چهار سال مفقود بود و سپس تفحص، شناسایی شد و به ایران برگشت.

شهید سلمانیان در وصیت نامه اش می نویسد: اگر می‌خواهید نذری کنید فقط گناه نکنید، مثلا نذر کنید یک روز گناه نمی‌کنم هدیه به آقا صاحب الزمان (عج) از طرف خودم. یعنی از طرف خودتان عملی را برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) انجام می‌دهید که یکی از مجرب‌ترین کارها برای آقا است. ان شاءالله به حق امیرالمومنین (ع) موفق باشید، شفاعت وعده خداست و شهدا می توانند شفاعت کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست