آغوش ایران همیشه برای همه کشورها باز بوده است

سیاست

60884
آغوش ایران همیشه برای همه کشورها باز بوده است

سفیر یمن در تهران با بیان اینکه ایران همواره خود را در جهان اسلام ثابت کرده است، گفت: رسانه‌های محور مقاومت پس از عملیات طوفان الاقصی و شرایط غزه توانستند جنایات رژیم صهیونیستی و حقایق حوادث را برای کل جهان آشکار کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، ابراهیم محمد الدیلمی درباره نقش اشتراک‌های دینی و مذهبی در توسعه روابط بین ملت‌ها اظهار داشت: افطار از آیین‌های مشترک مسلمانان در ماه مبارک رمضان است و عامل خیلی مهم و ضروری برای برقراری و توسعه روابط بین‌المللی ایران و دیگر کشورها مخصوصا در حوزه فرهنگی و دینی و نیز سیاسی و اقتصادی است، برگزاری آیین افطار ملل در تهران این روابط را بیش از گذشته تقویت می‌کند.

سفیر یمن در ایران افزود: دوست داریم و امیدواریم که تمام کشورهای مسلمان به یک بازار بزرگ با یک واحد پول مشترک تبدیل شوند و ملت های مسلمان به راحتی به دیگر کشورهای مسلمان رفت و آمد داشته باشند و همانند یک کشور بزرگ واحد شوند.

رسانه‌های مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی را برای جهان آشکار کردند

محمد الدیلمی درباره جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی اظهار داشت: امیدواریم که کشورهای مسلمان تحرک خیلی جدی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام دهند؛ رسانه‌های محور مقاومت پس از عملیات طوفان الاقصی و شرایط غزه توانستند جنایات رژیم صهیونیستی و حقایق حوادث را برای کل جهان آشکار کنند.

محمدالدیلمی افزود: روابط بین ایران اسلامی در چهار دهه گذشته با دیگر کشورها در منطقه و جهان خوب بوده و امیدواریم این روابط در همه حوزه‌ها گسترش یابد و تقویت شود.

آغوش ایران همیشه برای همه کشورها باز بوده است

محمدالدیلمی ادامه داد: آغوش ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همیشه برای همه کشورها باز بوده و اتفاقا در این مسیر ایران روابط خود را با همه کشورها تقویت کرده است.

سفیر یمن در تهران اظهار داشت: دشمنان سعی می‌کنند روابط ایران با دیگر کشورها را به هم بزنند، اما خدا را شکر، ایران همیشه قوی بوده و روابطش با دیگر کشورها در حال گسترش است، ایران همواره خود را در جهان اسلام ثابت کرده است.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست