«ایران آنلاین» گزارش می‌دهد؛

کاهش شدید قیمت دلار در بازار آزاد

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

اقتصاد

61305
کاهش شدید قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار که روز گذشته هیجانات بالایی را تجربه کرده بود با کاهش شدید قیمت روبرو شده و پیش‌بینی می‌شود که قیمت آن به زیر ۶۳ هزار تومان برسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، نرخ دلار روز گذشته هیجانات بالایی را تجربه کرد و برخی کانال‌ها و منابع غیر رسمی از افزایش قیمت آن تا بالای ۷۰ هزار تومان خبر دادند، اما پس از عملیات پهپادی ایران علیه اسرائیل در شب گذشته قیمت این ارز دربازار آزاد شروع به کاهش کرد.

برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از این داشت که پس از وقوع این عملیات، امروز شاهد شلوغی در بازار ارز باشیم، اما مشاهدات عکس این موضوع را نشان می‌دهد.

در حال حاضر وضعیت بازار ارز عادی است و حتی نسبت به روزهای گذشته متقاضیان کمتری هم برای امر خرید و فروش وجود دارد. قیمت دلار در بازار آزاد در زمان نگارش این خبر به ۶۵ هزار تومان رسیده است. 

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که این کاهش قیمت همچنان ادامه داشته و تا آخر وقت امروز نرخ دلار به زیر ۶۳ هزار تومان و یا حتی پایین‌تر از آن هم برسد.

در همین حال، بازار طلا هم از این روند نزولی عقب نمانده و قیمت سکه با کاهش بیش از ششصد و هشتاد و شش هزار تومانی به ۴۴.۷۸۸.۰۰۰ رسیده، نیم سکه با کاهش صد هزار تومانی به ۲۶.۷۰۰.۰۰۰ تومان و ربع سکه هم با کاهش صد هزار تومانی به قیمت ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان در حال معامله است. طلای ۱۸ عیار هم به قیمت ۳.۷۴۷.۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد