شادمانی اتباع ایرانی و غیرایرانی در روسیه از پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل + فیلم

بین‌الملل

61335
شادمانی اتباع ایرانی و غیرایرانی در روسیه از پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل + فیلم

جمعی از دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های روسیه و شهروندان غیر ایرانی با حضور در مقابل سفارت کشورمان در مسکو و پخش گل و شیرینی، از اقدام قاطع جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی ابراز شادمانی کردند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، جمعی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های روسیه و  نیز چند تن از اتباع غیرایرانی با حضور در مقابل ساختمان سفارت جمهوری اسلامی مسکو، با در دست داشتن تصاویر رهبری، سردار حاج قاسم سلیمانی و پخش گل و شیرینی، پاسخ قاطع و تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را مایه افتخار و غرور ایرانیان و همه ملتهای مسلمان و آزاده جهان عنوان کردند.

یکی از شهروندان روسی که عکس شهید راه قدس، سردار حاج قاسم سلیمانی را در دست و تمثال رهبر انقلاب را بر سینه نصب کرده بود گفت : خوشحالم که ایران درس عبرتی فراموش  نشدنی به رژیم صهیونیستی و اربابان این رژیم جنایتکار داد.

وی افزود: امروز تمام ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان خوشحال هستند. قدرت و شجاعت ایران مایه افتخار همه آزادگان جهان و موجب شادی دل مظلومان فلسطینی شد. 

شهروند غیر ایرانی دیگری نیز گفت: من از آقای خامنه‌ای تشکر می‌کنم که وعده خود را عملی، و غاصبانِ وحشی و کودک‌کش را به شدیدترین شکل ممکن تنبیه کردند.

این تبعه جمهوری آذربایجان و ساکن شهر مسکو افزود : امیدوارم خداوند حافظ و نگهدار ایشان و نیروهای شجاع ایرانی باشد.

در حالیکه رسانه‌های دیداری ، شنیداری ، مکتوب ، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در روسیه ، عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی را از همان لحظات نخست ، بطور گسترده پوشش دادند ، امریکا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست سفیر رژیم اسرائیل در مسکو ، پاسخی کنایه‌آمیز داد.

سفیر رژیم صهیونیستی با انتقاد از دولت روسیه گفته بود: چرا روسیه حملات ایران به اسرائیل را محکوم نمی کند و ماریا زاحارووا در پاسخ به او گفت :  به خاطر نمی آورم اسرائیل حملات رژیم اوکراین به خاک روسیه را محکوم کرده باشد.

 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل