به همت شورای اطلاع رسانی دولت انجام شد؛

بازدید اصحاب رسانه از طرح های عمرانی استان سمنان

سیاست

61723
بازدید اصحاب رسانه از طرح های عمرانی استان سمنان

در آستانه دومین سفر هیات دولت به سمنان، جشن راه اندازی واحدهای راکد و واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت، با حضور رئیس جمهور برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سمنان، در ۲.۵ سال گذشته با روی کارآمدن دولت سیزدهم چهره جدیدی پیدا کرده و کار‌های زیربنایی گسترده ای به همت مسئولان در این استان انجام شده است.

در دور اول سفر رئیس جمهور به این استان ۱۴۵ مصوبه تصویب و برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی ۱۱۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال اختصاص یافت. اکنون در آستانه دومین سفر هیات دولت به سمنان جشن راه اندازی واحدهای راکد و جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور رئیس جمهور برنامه ریزی شده است.

در این راستا چهارمین تور رسانه‌ای به همت شورای اطلاع رسانی دولت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و خبرنگاران از طرح های آماده افتتاح این استان در دور دوم سفر هیأت دولت بازدید کردند.

در این تور تعداد زیادی از خبرنگاران و رسانه‌های مختلف کشور بعد از بازدید از سیلوی ۱۰۰هزار تنی گرمسار، تقاطع غیر هم سطح آرادان، کارخانه کاشی و سرامیک هفت آسمان، نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری و شرکت صنایع فرو‌آلیاژ پارس دامغان در نشستی با حضور استاندار از روند اجرای طرح های دولت در این استان مطلع شدند.

عکاس: حسین نقی زاده

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست