رئیسی:

نیاز آبی در استان سمنان با دست توانای مردم و خدمت‌گزاری دولت سیزدهم حل خواهد شد

سیاست

61841
نیاز آبی در استان سمنان با دست توانای مردم و خدمت‌گزاری دولت سیزدهم حل خواهد شد

رئیس جمهور گفت: تنش آبی در بخشی از استان سمنان حل شده و بخشی دیگر در دست اقدام است، قول می‌دهم که نیاز آب در استان با دست توانای مردم و خدمت‌گزاری دولت حل خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت به سمنان در جمع مردم این استان اظهار کرد: امروز آمار نشان‌دهنده کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان است. مسئله بیکاری در استان،‌ روزبه‌روز کاهش پیدا خواهد کرد.  دولت به خدمت‌گزاری برای مردم افتخار می‌کند، دولت به پشتوانه مردم شب و روز تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه «جای خرسندی دارد نیروگاهی با ۳۶۶ مگاوات توانایی در مدار قرار گرفته، کاری که در زمان کوتاهی به سرانجام رسیده است» ادامه داد: تنش آبی در بخشی از استان سمنان حل شده و بخشی دیگر در دست اقدام است. به همه شما مردم عزیز قول می‌دهم که نیاز آب در استان با دست توانای مردم و خدمت‌گزاری دولت حل خواهد شد.

وی هم‌چنین با تاکید بر اینکه «تا امروز ایمان و امید محرک ملت ایران بوده است» افزود: دشمن نمی‌خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم،‌ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می‌خواست کارخانه‌های ما دچار رکود و تعطیلی شود،‌ اما در سراسر کشور ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت. دشمن نمی‌خواست، ما رونق کشاورزی داشته باشیم. دشمن نمی‌خواهد ما تولیدکننده باشیم و تلاش دارد ما همیشه واردکننده باشیم. سال نخست دولت ما ۴/۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم؛ سال دوم ۷/۵ میلیون تن و سال گذشته ۱۱/۵ میلیون تن.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست