موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله، جان کودک ۶ ساله را گرفت

استان‌ها

62514
موتورسواری نوجوان 13 ساله، جان کودک 6 ساله را گرفت

رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان از فوت کودک ۶ ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، علي اصغر زارع، رئيس پليس راهور اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ مبني بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبی اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله ماموران اين پليس به همراه نيروهای امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی دقيق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسيکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی‌احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

زارع خاطرنشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندان خود قبل از رسیدن آن‌ها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیدا خوداری کرده و نظارت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فرزاندان خود داشته باشند.


انتهای پیام/
منبع: فارس
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها