ادامه فعالیت پروژه‌های فاز ۸ پردیس باپیمانکار جدید

اقتصاد

62792
ادامه فعالیت پروژه‌های فاز ۸ پردیس باپیمانکار جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تقدیر از تحولات ساخت و ساز در پروژه‌های فاز ۸، بر تسریع در اجرای عملیات‌های باقی‌مانده و افزایش اکیپ‌های اجرایی و همچنین فعالیت به صورت چند شیفته تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایران آنلاین، خلیل محبت‌خواه در نشستی با حضور مدیر طرح فاز ۸ پردیس و همه انبوه‌سازان از حمایت شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهدی که پروژه‌های خود را در زمان مقرر تکمیل می‌کنند خبر داد و اظهار داشت: در گذشته شاهد حضور برخی پیمانکاران نامتعهد و کم‌کار در همه فازها بودیم که بدون اغماض با همه آن‌ها برخورد جدی شد و در بسیاری از موارد، ادامه فعالیت به پیمانکار جدید و خوش‌نام واگذار شد.
وی افزود: دقت در کیفیت هم‌زمان با مدیریت زمان و افزایش نیروی انسانی متناسب با برنامه زمان‌بندی تحویل واحدها، مورد تاکید است.

محبت‌خواه همچنین با حمایت مالی از انبوه‌سازان تاکید کرد: تنها شرط پرداخت مالی و تسویه حساب با پیمانکاران، داشتن مطالبات در سیستم حسابداری شرکت عمران شهر جدید پردیس است و در غیر این صورت هیچ‌گونه پرداختی به هیچ شرکتی انجام نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اخطار به شرکت مهندس مشاور و ناظران در فاز ۸، بر تسریع در رسیدگی به صورت‌وضعیت‌ها و همچنین به‌کارگیری از نیروهای متخصص و مرتبط تاکید و اعلام‌ کرد: همه ما حافظ منافع بیت‌المال هستیم و به همین منظور باید ضمن دقت در بررسی پیشرفت پروژه‌ها و پرداخت‌های مالی، از هرگونه اتلاف زمان و تاخیر بیشتر برای تحویل واحدها به مالکان جلوگیری کنیم.

وی با حمایت مجدد از انبوه‌سازان، قول مساعد داد که همه مشکلات رفع و رجوع شود و در حد توان برخی از موضوعات موردنظر پیمانکاران در جلسات شورای مسکن استان تهران مورد پیگیری قرار بگیرد.

در این نشست، پروژه‌های افتتاحات خردادماه در فاز ۸ و آخرین وضعیت تکمیل باقی‌مانده پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

پایان بخش این نشست، بررسی نظرات و مسائل انبوه‌سازان بود. تعدادی از انبوه‌سازان مسکن مهر فاز ۸ به نمایندگی، به بیان مشکلاتی از جمله هزینه‌های نظام مهندسی، تعدیل هزینه‌ها، عدم ثبات در به‌کارگیری روزانه نیروهای انسانی و موضوعاتی در خصوص صورت‌وضعیت‌ها اشاره کردند.
 


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد