حسینی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

تهدید به تحریم تکراری و بی تاثیر است

سیاست

62810
تهدید به تحریم تکراری و بی تاثیر است

سید محمد حسینی گفت: تهدید به تحریم‌ها از سوی آمریکا تکراری است و عملا تأثیری ندارد، در گذشته هم این بحث‌ها را مطرح کردند تا بر افکار عمومی تأثیر بگذارند و زمینه‌ساز مشکلات در جامعه شوند ولی شکست خوردند.

سید محمد حسینی معاون رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هیات‌ دولت در گفت‌وگو با ایران آنلاین در واکنش به اظهارات آمریکا مبنی بر تحریم مجدد ایران گفت: تهدید تحریم‌ها از سوی آمریکا تکراری است و عملا تأثیری ندارد، در گذشته هم این بحث‌ها را مطرح کردند تا بر افکار عمومی تأثیر بگذارند و زمینه‌ساز مشکلات در جامعه شوند، اما خوشبختانه مردم ما این را فهمیده‌اند که ایران از یک اقتدار برخوردار است که در هرکجا لازم باشد اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی افزود: در عملیات اخیر نظامی ایران علیه اسرائیل با عنوان وعده صادق، آمریکایی ها تلاش زیادی را از طرق مختلف برای منصرف کردن ایران از اقدام نظامی انجام دادند، اما ایران هرکجا که تشخیص دهد باید اقدامی را انجام دهد، قطعا اتفاق خواهد افتاد.

حسینی عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل را یک دفاع مشروع خواند و تصریح کرد: تجاوز و تعرضی که از سوی اسرائیل علیه کنسولگری ما در دمشق انجام شد، نیازمند یک پاسخ منطقی و قانونی بود که انجام شد، و این حق جمهوری اسلامی برای دفاع بود.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در مواقع تهدید از سوی کشورهای مختلف وظیفه خودش را انجام می‌دهد و وزارت‌خارجه و شورای امنیت ملی در بحث تحریم‌ها نیز تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست