اوج هیجان جام حذفی در اراک رقم خورد

باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی

ورزش

63120
باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی

آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ دیروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، برگزارکننده یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بودند.

به گزارش گروه ورزی ایران آنلاین، آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ دیروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، برگزارکننده یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بودند. این دیدار در شرایطی برگزار شد که تنها باخت سرخ‌ها از زمان حضور اوسمار ویرا در اولین بازی تحت هدایت این مربی برابر اراکی‌ها رقم خورده بود با این حال، قرمزها در این بازی در شرایط متفاوتی برابر میزبان خود قرار گرفتند و بازیکنانی مانند اوستون اورونوف و عبدالکریم حسن در ترکیب این تیم قرار داشتند. در این شرایط و در دقیقه ۱۱ ارونوف از وسط زمین توپگیری کرد و از سمت چپ با حرکتی انفجاری به سمت محوطه حرکت کرد و با پای چپ دروازه آلومینیوم را باز کرد. هرچند که اراکی‌ها اعتقاد دارند اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم با خطا موسوی را متوقف کرد و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند. پرسپولیس در ادامه نیز حملات خود را ادامه داد و دقیقه ۲۴ اورونوف توپ را از وسط زمین به عیسی آل کثیر رساند و این بازیکن هم با یک حرکت پا به توپ در شرایطی نامتعادل از پشت محوطه شوت زد و از بالای سر گوهری توپ وارد دروازه و به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد. در ادامه مسابقه هم سرخپوشان به حفظ توپ پرداختند تا نیمه اول به سود این تیم به پایان برسد. در نیمه دوم، شاگردان مجتبی حسینی فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی افزایش دادند تا اینکه بالاخره به هدف رسیدند و دقیقه ۸۵ با شوت رو پای مهدی لیموچی به گل رسیدند. در این شرایط و در حالی که بازی رو به پایان بود، در دقیقه ۹۵ سانتر بلند روی دروازه سرخ‌ها با ضربه سر به شروین بزرگ رسید و کنترل و شوت روی پای او دروازه رفیعی را فرو ریخت تا بازی ۲-۲ شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. با این حال، پرسپولیس از پا ننشست و دقیقه ۹۴ سینا اسدبیگی روی یک شوت از راه دور و دیدنی گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.
دقیقه ۱۰۸ عیسی آل‌کثیر در موقعیت دو به یک با دروازه‌بان آلومینیوم تک به تک شد و با یک ضربه زمینی گل چهارم پرسپولیس را زد. دقیقه ۱۱۱ موقعیت کرنر برای آلومینیوم با ضربه سر شروین بزرگ در میان دفاع ازهم  گسیخته پرسپولیس تبدیل به گل سوم اراکی‌ها شد. در دقیقه ۱۲۲ حمله بعدی اراکی‌ها، علیرضا نقی‌زاده گل چهارم آلومینیوم را زد تا باز بازی به تساوی کشیده شود.
در پنالتی‌ها محمدحسین کنعانی‌زادگان و علی نعمتی گل زدند اما اسماعیلی‌فر پنالتی را خراب کرد، اسدبیگی گل زد و ضربه گولسیانی هم گل شد. فرشاد فرجی هم ضربه‌اش گل شد ولی وحید امیری ضربه‌اش را از دست داد. در سمت مقابل هم،  امیر نوری  پنالتی‌اش را از دست داد ولی موسوی گل زد و ضربه لیموچی هم گل شد. عارف حاجی‌عیدی هم گل زد و ضربه جبیره هم گل شد، وحید وطن‌دوست گل زد وعلیرضا نقی‌زاده نیز گل زد تا آلومینیوم راهی مرحله بعد شود.
 در سایر بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی، مس رفسنجان، چادرملو، گل‌گهر، تراکتور، ملوان و هوادار به مرحله بعد صعود کردند.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش