حسن یزدانی و هزار ابهام برای حضور در المپیک

پادشاه به مجارستان نمی‌رود

ورزش

63126
پادشاه به مجارستان نمی‌رود

سه ماه مانده به المپیک، حسن یزدانی سوژه اصلی ورزش ایران شده است. پرمدال‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران می‌تواند با همین دهمین مدال جهانی و المپیکش در پاریس، پرافتخارترین کشتی‌گیر شود.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، سه ماه مانده به المپیک، حسن یزدانی سوژه اصلی ورزش ایران شده است. پرمدال‌ترین کشتی‌گیر تاریخ ایران می‌تواند با همین دهمین مدال جهانی و المپیکش در پاریس، پرافتخارترین کشتی‌گیر شود. این در حالی است که نابغه کشتی به‌دلیل طی دوران نقاهت، این روزها به نحوی رفتار می‌کند که همه در بلاتکلیفی به‌سر می‌برند. او در اردو غایب است و مشخص نیست چه زمانی روی تشک می‌رود و هیچ‌کس نمی‌داند که آیا به المپیک پاریس می‌رسد یا نه؟
یزدانی باید از چهارشنبه هفته پیش به اردو می‌رفت اما یک دفعه اعلام شد به دلیل شرایط جسمانی و وضعیت کتفش در ساری به درمانش ادامه می‌دهد و در جویبار هم تمرین می‌کند.
پادشاه با انتشار فیلمی در فضای مجازی از شروع تمرینات کشتی با مهدی یگانه جعفری خبر داد، درحالی که قید حضور در بوداپست را هم زده است.
مسابقاتی که ۱۷ تا ۲۰ خرداد در بوداپست برگزار می‌شود و دومین و آخرین مسابقه رنکینگ‌دار سال المپیک است که با دو کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود.
فدراسیون و کادر فنی می‌خواستند تا گره انتخاب ملی‌پوش ۸۶ کیلوگرم احتمالاً در همین مسابقه باز شود اما تصمیم اخیر حسن یزدانی این برنامه را به هم زد. حسن یزدانی به کادر فنی گفته به مجارستان نمی‌رود و این یعنی بلاتکلیفی در ۸۶ کیلوگرم فعلاً ادامه دارد. هنوز مشخص نیست او بعد از این تصمیم، چه برنامه‌ای دارد، اما واضح است که جایگاه یزدانی با از دست دادن دومین تورنمنت دارای رنکینگ بیش از قبل متزلزل شده است.
احتمالاً او تورنمنت سرکیسیان در ارمنستان را برای بازگشت به مسابقات کشتی انتخاب می‌کند، اما کادر فنی به دنبال محک جدی این کشتی‌گیر است. موضوعی که شاید در ارمنستان محقق نشود. یزدانی اگر در ارمنستان به میدان برود او بعد از حدود ۱۰ ماه روی تشک رفته و همین کادر فنی را نگران کرده که آیا می‌تواند حتی در نبود دیوید تیلور روی طلای یزدانی در المپیک حساب کند؟

خبرنگار: محسن وظیفه


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش