مالکی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

مردمی کردن اقتصاد اولویت نخست مجلس دوازدهم باشد

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

63241
مردمی کردن اقتصاد اولویت نخست مجلس دوازدهم باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوازدهم باید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی داشته باشد و مردمی کردن اقتصاد را اولویت نخست خود قرار دهد.

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین درباره اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: همان اندازه که انتخابات در دور اول مهم بود قطعا دور دوم نیز از اهمیت برخوردار است و مردم باید در این دور نیز مشارکت حداکثری داشته باشند تا تکلیف چند کرسی باقی مانده مشخص شود.

مالکی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم از نظر اقتصاد نمره قبولی نمی‌گیرد، چرا که اقتصاد مردم روز به روز بدتر و سفره مردم کوچک‌تر شد به همین دلیل، مجلس دوازدهم در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شروع کار مجلس دوازدهم نباید با تنش‌های سیاسی همراه باشد، گفت: مجلس دوزادهم باید تمرکز خود را بر روی رفع مشکلات اساسی جامعه قرار دهد؛ مهم‌ترین مشکل کنونی جامعه تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی است و مهم‌ترین چیزی که مجلس دوازدهم باید سرلوحه کار خود قرار دهد، سر و سامان دادن به اقتصاد کشور است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: واحدهای تولیدی که تعطیل هستند باید راه‌اندازی شوند و توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی صورت گیرد؛ به طور کلی مردمی کردن اقتصاد باید اولویت نخست مجلس دوازدهم باشد.

مالکی همچنین افزود: دستگاه دیپلماسی باید برنامه‌ جدیدی را به مجلس و کمیسیون امنیت ملی ارائه دهد چرا که در عملیات وعده صادق توانستیم دوست و دشمن خود را بشناسیم؛ در این عملیات برخی کشورها به دذشمنان ما چراغ سبز نشان دادند پایگاه‌هایی را در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار دادند که نمی‌توانند دوستان خوبی برای ما باشند و اما برخی محکم ایستادند که می‌توانیم به عنوان دوست به آنها نگاه کنیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست