بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف شد

استان‌ها

63250
بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق و توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، سردار جمال سلمانی روز شنبه در گفت‌وگویی با تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت و پایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

سردار سلمانی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند، شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شدند، یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود که اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرائم و مفاسد اقتصادی را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها