معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با «ایران»:

ترافیک بزرگراه آزادگان کاهش یافت

جامعه

63311
ترافیک بزرگراه آزادگان کاهش یافت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام پایان عملیات تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی در تقاطع شهید لشکری گفت: با بهره‌برداری از این طرح، ترافیک این محور کاهشی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین،  هادی حق‌بین روز گذشته در یکصد‌وهجدهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران با اشاره به افتتاح ۲ طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان گفت: طرح‌های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشکری به اتمام رسید. در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان موجب شد سرعت کار بهسازی آسفالت در این پروژه دو برابر شود.
حق‌بین در خصوص هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشکری توضیح داد: ۴۳ میلیارد تومان بابت این پروژه هزینه شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام‌عرض بهسازی شد و از این نظر در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید رسیدیم.
هادی حق‌بین درباره فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: در فاز دوم مشکل معارضین ملکی و تأسیساتی داریم و در تلاش هستیم با رفع مشکلات، این طرح را هم تا پایان سال تکمیل کرده و به مرحله افتتاح برسانیم. با توجه به اعلام شهرداری منطقه ۱۸ ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم برای اجرای این پروژه انجام خواهد شد. معاون شهردار تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال ‌جاری خبر داد و گفت: این طرح به لحاظ تأسیساتی شرایط ویژه‌ای دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه