رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان تصریح کرد؛

هماهنگی حزب‌الله و جماعت اسلامی لبنان، در نبرد با صهیونیست‌ها

بین‌الملل

63341
هماهنگی حزب‌الله و جماعت اسلامی لبنان، در نبرد با صهیونیست‌ها

«علی ابو یاسین»، رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان، از هماهنگی میان مبارزان این گروه با مقاومت فلسطین در لبنان و حزب الله، در نبرد با صهیونیست‌ها خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «علی ابو یاسین» رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان با اشاره به شهادت مصعب و بلال خلف از مبارزان جماعت اسلامی در راه قدس به شبکه العهد گفت: این جانفشانی‌ها در راستای حمایت از لبنان و یاری مردم فلسطین و غزه است.

وی افزود: لبنان بهترین جوانان خود را از هشتم اکتبر در راه فلسطین تقدیم کرده است. دشمن صهیونیست با هواپیما و پهپادهایش در لبنان جولان می‌دهد و رهبران این کشور حتی آن را محکوم هم نمی ‌کنند.

ابویاسین ادامه داد: نبرد با دشمن فقط نظامی نیست، بلکه امنیتی نیز است و احتیاطات لازم از سوی مبارزان به عمل می آید، اما دشمن از تکنولوژی برخوردار و این واقعیتی آشکار است. آنچه لبنان و نیروهای مقاومت در حمایت از فلسطین انجام داده‌اند، نتایج خیره کننده ای به همراه داشته است.

رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان با بیان اینکه عملیات فرسودن دشمن در جبهه شمالی و کاستن فشار از روی نوار غزه و کرانه باختری ادامه دارد، از هماهنگی کاملی که میان این جماعت با گروه‌های مقاومت فلسطین در لبنان و نیز حزب الله وجود دارد، سخن گفت.

وی با اشاره به دیدگاه اهل تسنن لبنان، درباره مشارکت جماعت اسلامی در جبهه جنگ نیز گفت: ما سال‌های طولانی از فتنه رنج برده‌ و تاوان داده‌ایم، تصمیم ما از لحظه اول برای مقابله با این فتنه بوده و این گزینه راهبردی است، زیرا دشمن از فتنه و اختلافات میان سنی و شیعه برای پیشبرد اهداف خود بهره می‌برد.

ابویاسین اضافه کرد: علت مشارکت ما در جبهه جنوب لبنان در واقع ریشه کنی این فتنه بود. در حال حاضر خون ساکنان العکار با خون ساکنان بقاع و جبل لبنان درهم آمیخته است. این گواه این است که لبنانی‌ها سرنوشت و آینده واحدی دارند و دلبستن برخی بر فتنه سنی و شیعی و درگیری داخلی میان لبنانی شکست خورده است و هر گونه تحرکی محکوم به شکست خواهد بود.

رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان اظهار داشت: این خونهای پاک موجب وحدت میان لبنانی ها می‌شود. اهل سنت در بطن رویارویی با دشمن اسرائیلی است. تحرکاتی برای منحرف کردن اهل تسنن از مسیر خود وجود دارد، اما این تحرکات فقط به نفع دشمن صهیونیست و در حال حاضر جهت گیری اهل تسنن در مسیر مقابله با دشمن صهیونیست است. بقای این دشمن به نفع منطقه نیست.

وی بیان کرد: تاوانی که منطقه می‌پردازد، به دلیل رژیم صهیونیستی است و اینکه برخی در منطقه و نه فقط لبنان، از امکان پیمان یا سازش یا صلح با دشمن اسرائیلی سخن می‌گویند، مایه تعجب است. هدف دشمن نابودی آرمان فلسطین است و وزیران صهیونیست می‌گویند که ملت فلسطین جایی در فلسطین ندارند. آنها فقط چشم طمع به فلسطین ندارند، بلکه فراتر از آن به دنبال فرات و نیل هستند و لبنان بخشی از طمع ورزی آنهاست.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل