گره گشایی از کار مردم باید در اولویت شوراها باشد

استان‌ها

64453
گره گشایی از کار مردم باید در اولویت شوراها باشد

فرماندار شهریار با اشاره به اهمیت ونقش شوراها در تحقق شعار سال برگره گشایی از کار مردم وامانتداری از رای مردم تاکید کرد.

له گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، فاتحی نژاد فرماندار شهریار در همایش روزملی شوراها بااشاره به اهمیت ونقش شوراها در تحقق شعار سال برگره گشایی از کار مردم وامانتداری از رای مردم تاکید کرد.
وی افزود :یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم سالاری و تاکید بر حضور و مشارکت مردم در امور کشور است. وجود تعامل و همدلی میان اعضای شوراها به همراه دانش، تخصص و اعتقاد به خردجمعی مطئنا در پیشبرد وظایف شوراها تاثیرگذار است که دراین مسیربایداز خودپسندی ، ترجیح منافع شخصی و قومی پرهيز کرد.
فاتحی نژاد اضافه کرد: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.
درادامه این مراسم تعدادی از اعضاء شوراهای شهر و روستا به بیان مشکلات ونقطه نظرات خود در حوزه شوراها پرداخته و بر همکاری و‌تعامل دستگاه ها و‌نهادهای شهرستانی در رفع مشکلات و توسعه خدمت رسانی ورضایتمندی مردم تاکید کردند.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها