تمجید از سرکوب دانشجویان آمریکایی!

سیاست

64499
تمجید از سرکوب دانشجویان آمریکایی!

شبکه‌ای که در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱، جلودار تروج خشونت، تروریسم و تجزیه‌طلبی علیه ایران بود، حالا از سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های امریکا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی ابراز رضایت می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، مجری شبکه تروریستی اینترنشنال که پایگاه رسانه‌ای تجزیه‌طلبان و تروریست‌های ضدایرانی است، در آنتن زنده این شبکه با تخریب دانشجویان حامی فلسطین، از پلیس امریکا و اروپا بابت سرکوب و ضرب و شتم مخالفان اسرائیل تشکر کرد.

او با به کار بردن یک ضرب المثل انگلیسی می‌گوید که دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از حد خود عبور کرده‌اند و برخورد جدی لازم بوده و اصلاً «حقوق بشر» موضوعیتی ندارد و دانشجویان دانشگاه‌های امریکا به‌خاطر قانون شکنی نیازمند برخورد بوده‌اند. او در توضیح می‌گوید که این دانشجویان بیش از یک هفته فضای آموزشی دانشگاه‌ها را مختل و به‌خاطر مخالفت با رژیم صهیونیستی، یهودستیزی کرده و به حمایت از تروریسم پرداخته‌اند!


مجری اینترنشنال به صراحت از بازداشت و پرونده‌سازی برای دانشجویان معترض حمایت کرده و ابراز امیدواری می‌کند که دانشجویان به اشتباهات خود پی برده باشند.  او همچنین از پلیس امریکا بابت جمع‌آوری پرچم‌های فلسطین از سطح دانشگاه‌ها و تکریم پرچم امریکا نیز ابراز خشنودی می‌کند.

همه اینها در شرایطی است که در جریان اغتشاشات زن، زندگی، آزادی، شبکه اینترنشنال مردم ایران بویژه دانشجویان را دعوت به آشوب و اهانت به پرچم کشورمان می‌کرد و از دیگر سو پلیس و نیروهای امنیتی ایران را به دلیل مقابله با پروژه براندازی خشونت آمیز، مورد تخریب قرار می‌داد.

منبع: روزنامه ایران


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست