ترقی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

هماهنگی دیپلماسی و میدان در دولت سیزدهم منجر به تحقق دستاوردهای عظیمی شده است

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

64512
هماهنگی دیپلماسی و میدان در دولت سیزدهم منجر به تحقق دستاوردهای عظیمی شده است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: همراهی و همگامی نیروهای نظامی و دفاعی کشور با سیاست خارجی و مسئولان وزارت خارجه در دولت سیزدهم موجب کسب دستاوردهای بسیارهای عظیمی برای پیشرفت کشور در عرصه داخلی و خارجی شده است.

حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین اظهار کرد: در واقع یکی از استراتژی‌هایی که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفت و موجب موفقیت‌های پی در پی دولت در عرصه بین المللی شد هماهنگی و هم افزایی میدان و دیپلماسی است.

عضو حزب شورای مؤتلفه اسلامی ادامه داد: عملیات وعده صادق نشان داد که اگر دیپلماسی و میدان با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند می‌توانیم بسیاری از اهداف جهانی و بین‌المللی را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همراهی دیپلماسی و میدان با یکدیگر اقتدار ما را در عرصه دیپلماسی افزایش داده و قدرت چانه‌زنی ما را بالا می‌برد، عنوان کرد: به‌طور طبیعی دولتی که دیپلماسی و میدان‌اش با یکدیگر در صحنه حضور دارند و در کنار هم هستند می‌تواند اهداف خود را گسترش دهد و به آن دست یابد.

ترقی در پایان تاکید کرد: همراهی و همگامی نیروهای نظامی و دفاعی کشور با سیاست خارجی و مسئولان وزارت خارجه در دولت سیزدهم موجب کسب دستاوردهای بسیارهای عظیمی برای پیشرفت کشور در عرصه داخلی و خارجی شده است.

به گزارش ایران آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست