۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور احداث می‌‌شود

استان‌ها

64965
۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور احداث می‌‌شود

مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مفیاس در برنامه هفتم توسعه دیده شده است.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، شهریار خواجه‌صالحانی امروز در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث مدارس در دولت سیزدهم، اظهار داشت: در طول دولت سیزدهم، ۳۱ هزار و ۸۷۷ کلاس درس در کشور احداث شده است.

وی با اشاره به کمک ۵۰ درصد از خیرین کشور و اعتبارات دولتی در احداث این تعداد درس در سطح کشور، عنوان کرد: در برنامه هفتم توسعه، قرار است ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به تلاش دولت بر نهضت جهش مدرسه‌سازی، مطرح کرد: از مهمترین برنامه‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمایت از خیرین و توجه به معماری ایرانی - اسلامی در ساخت مدارس است.

خواجه‌صالحانی ادامه داد: سند توسعه مدارس استان چهارمحال و بختیاری ضروری است که تدوین شود. همراهی همه دستگاه‌های اجرایی در ساخت و نگهداری مدارس در کنار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس لازم است.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی هستند، خاطرنشان کرد: باید در خصوص اینکه مدرسه به عنوان کانون پیشرفت و توسعه محله است توجه شود که یکی از برنامه‌های سازمان نوسازی است.


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها