جوکار در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

مجلس دوازدهم باید تعامل خوبی با دولت برقرار کند

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

65236
مجلس دوازدهم باید تعامل خوبی با دولت برقرار کند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز اهمیت دارد، انسجام مجلس شورای اسلامی است؛ مجلسی که وحدت داشته باشد و بتواند تعامل خوبی با دولت برقرار کند در حل مشکلات مردم موفق‌تر عمل خواهد کرد.

محمد صالح جوکار نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، مجلس یازدهم یک مجلس انقلابی بود و این یک افتخار برای این دوره محسوب می‌شود که بر اساس مشکلات کشور هم قانون گذاری شد.

وی ادامه داد: اولویت‌بندی مجلس باید حول محور مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد و بیشترین تلاش خود را بر این بگذارد که سرمایه اجتماعی کشور و نظام را افزایش دهد که این امر در گرو رضاینتمندی مردم کشور است.

جوکار با بیان اینکه مشکلات معیشتی باید در اولویت مجلس دوازدهم قرار گیرد، عنوان کرد: مشکلات کنونی مردم حول محور مسائل اقتصادی است و از تورم و گرانی رنج می‌برند و مجلس دوازدهم هم باید به گونه‌ای ریل‌گذاری شود که این مسائل و مشکلات رفع شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به انتخاب هیئت رئیسه مجلس هم عنوان کرد: همه گروه‌هایی که در انتخابات لیست داده‌اند در تلاشند که هیئت رئیسه را از آن خود کنند و این یک امر عادی تلقی می‌شود و آنچه در این بین اهمیت زیادی دارد وحدت عمل است.

وی افزود: می‌توانیم در فراکسیون انقلاب اسلامی این وحدت را ایجاد و یک فراکسیون قوی و کارآمد تشکیل دهیم و در دل این فراکسیون رئیس و نواب و دبیران و ناظران انتخاب شوند و امید داریم که بهترین ها انتخاب شوند و کمتر تجهی به گروه ها صورت گیرد.

جوکار در پایان تاکید کرد: آنچه امروز اهمیت دارد، انسجام مجلس شورای اسلامی است؛ مجلسی که وحدت داشته باشد و بتواند تعامل خوبی با دولت برقرار کند در حل مشکلات مردم موفق‌تر عمل خواهد کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست