عزیزی در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

جهش تولید مسکن باید اولویت مجلس دوازدهم باشد

صفیه رجایی هرندی

صفیه رجایی هرندی

سیاست

65256
جهش تولید مسکن باید اولویت مجلس دوازدهم باشد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی قانون جهش تولید مسکن باید اولویت نخست مجلس دوازدهم باشد و مشکلات این قانون رفع شود تا بتوانیم اولین نیاز مردم که همان تامین مسکن است را حل کنیم.

ابراهیم عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایران آنلاین با بیان اینکه مجلس دوازدهم یکی از مجالسی است که باید کارهای بزرگ، سخت و در عین حال شجاعانه‌ای را دنبال کند، گفت: این مجلس باید تصمیماتی اتخاذ کند که رضایتمندی مردم و رشد و شکوفایی کشور در آن رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

مجلس دوازدهم باید تعامل خوبی با دولت برقرار کند

وی افزود: مجلس دوازدهم باید به امورات اولویت‌دار مردم بپردازد، ما کارهای بزرگ زیادی در کشور داریم که باید انجام شود، اما مسئله مهم این است که اساس سرمایه ما مردم هستند و این مردم هستند که در صحنه‌های مختلف تعیین‌کننده‌اند.

عزیزی ادامه داد: مجلس جدید باید تلاش‌ خود را بر اموری متمرکز کند که رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد؛ همچون رفع مشکلات معیشتی و کنترل نرخ تورم، حل مشکل جوانان و حل مشکل خانواده‌های محروم و مستضعف که به‌خاطر تورم با انواع مشکلات روبرو هستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور فعالیت‌های مجلس دوازدهم باید حل مشکلات مردم باشد، عنوان کرد: کیفیت بخشیدن به قوانین در اولویت مجلس باشد، ما قانون کم نداریم اما باید آنها را کیفی‌سازی کنیم و نکته بعدی نظارت بر اجرای قانون است، باید نظارت مجلس بر اجرای قوانین توسعه و گسترش پیدا کند و به سمتی برود که مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما کدامیک از قوانین باید در اولویت مجلس دوازدهم باشد، خاطرنشان کرد: بررسی قانون جهش تولید مسکن باید اولویت نخست مجلس دوازدهم باشد و مشکلات این قانون رفع شود تا بتوانیم اولین نیاز مردم که همان تامین مسکن است را حل کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع دومی که مجلس باید در قانون‌گذاری پیگیری کند، کاهش نرخ تورم است؛ ما ۴۳۰ هزار میلیارد در قالب هدفمندسازی یارانه ها به سمت زنجیره نهایی که مردم هستند، بردیم و الان باید به سمت قانون بازگردیم و کاهش قیمت‌هایی را که به مردم وعده داده بودیم عملی کنیم.

عزیزی در خصوص فراکسیون‌ها هم عنوان کرد: فراکسیون ها باید کارآمدی بیشتری پیدا کنند و نباید صرفا به صورت یک اسم باقی بمانند؛ فراکسیون ها باید تقویت شوند و به سمتی بروند که از دل آنها تصمیمات تخصصی اتخاذ شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست