سخنگوی سیوپنجمین نمایشگاه بینالمللی در پاسخ به ایران آنلاین خبر داد؛
استفاده از سبد خرید نمایشگاه کتاب به صورت آزمایشی فقط در شبستان
فرهنگ
65269
«رمضانی»، قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب، گفت: سبد خرید در نمایشگاه امسال فقط برای شبستان در نظر گرفته شده و به صورت آزمایشی در حال اجراست. چرا که تا عادت و الگوی صحیح استفاده از سبد خرید شکل بگیرد زمان بر خواهد بود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایران آنلاین، سومین نشست خبری «علی رمضانی»، قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب عصر امروز شنبه۲۲ اردیبهشتماه در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، برگزار شد.
رمضانی گفت: روز چهارم نمایشگاه با جمعیت متراکم مردم در همه بخشها در حال برگزاری است و جریان نمایشگاهی به آرامی پیش میرود و شاهد هستیم که عموم مردم و مخاطبان با سلایق و علایق مختلف، از این رویداد استفاده میکنند.
سخنگوی نمایشگاه کتاب در ادامه نشست خبری امروز خود در جمع اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی ایران آنلاین، در خصوص چگونگی ارائه خدمات در نمایشگاه به غرفهداران و عموم مردم، گفت: ما یک حداقل ارائه خدمات عمومی در نمایشگاه داریم که به ناشران و عموم مردم ارائه میشود که عبارتند از جایگاه هر غرفه و نوع ساخت آن، نسب کتیبهها، مجموعه روشنایی، میز وصندلی و غیره. برای مخاطبان نیز در خصوص مسائل بهداشتی، نظافت سالنها، راهنمای سالنها و موضوعات دیگر که به صورت عمومی ارائه میشود.
وی با بیان اینکه در ادامه ممکن است امکان ارائه برخی از خدمات را در تمامی بخشها نداشته باشیم، گفت: مثلا سبد خرید در نمایشگاه امسال فقط برای شبستان در نظر گرفته شده و به صورت آزمایشی در حال اجراست. چرا که تا عادت و الگوی صحیح استفاده از سبد خرید شکل بگیرد زمان بر خواهد بود.
رمضانی تصریح کرد که در هر جایی که امکان ارائه خدمات وجود داشته باشد، قطعا به طور کامل تمامی این خدمات در بالاترین سطح ممکن به عموم هموطنان و مخاطبان حاضر در نمایشگاه در هر عنوانی، ارائه خواهد شد.
قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب، در پایان برپایی استراحتگاهها، اختصاص محلهای کافه و از این دست امکانات را نیز مرتبط به ظرفیت بخشهای مختلف دانست.
انتهای پیام/
رمضانی گفت: روز چهارم نمایشگاه با جمعیت متراکم مردم در همه بخشها در حال برگزاری است و جریان نمایشگاهی به آرامی پیش میرود و شاهد هستیم که عموم مردم و مخاطبان با سلایق و علایق مختلف، از این رویداد استفاده میکنند.
سخنگوی نمایشگاه کتاب در ادامه نشست خبری امروز خود در جمع اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی ایران آنلاین، در خصوص چگونگی ارائه خدمات در نمایشگاه به غرفهداران و عموم مردم، گفت: ما یک حداقل ارائه خدمات عمومی در نمایشگاه داریم که به ناشران و عموم مردم ارائه میشود که عبارتند از جایگاه هر غرفه و نوع ساخت آن، نسب کتیبهها، مجموعه روشنایی، میز وصندلی و غیره. برای مخاطبان نیز در خصوص مسائل بهداشتی، نظافت سالنها، راهنمای سالنها و موضوعات دیگر که به صورت عمومی ارائه میشود.
وی با بیان اینکه در ادامه ممکن است امکان ارائه برخی از خدمات را در تمامی بخشها نداشته باشیم، گفت: مثلا سبد خرید در نمایشگاه امسال فقط برای شبستان در نظر گرفته شده و به صورت آزمایشی در حال اجراست. چرا که تا عادت و الگوی صحیح استفاده از سبد خرید شکل بگیرد زمان بر خواهد بود.
رمضانی تصریح کرد که در هر جایی که امکان ارائه خدمات وجود داشته باشد، قطعا به طور کامل تمامی این خدمات در بالاترین سطح ممکن به عموم هموطنان و مخاطبان حاضر در نمایشگاه در هر عنوانی، ارائه خواهد شد.
قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب، در پایان برپایی استراحتگاهها، اختصاص محلهای کافه و از این دست امکانات را نیز مرتبط به ظرفیت بخشهای مختلف دانست.
انتهای پیام/