خروج قطار باری از ریل در لرستان

استان‌ها

65389
خروج قطار باری از ریل در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استان جزئیات حادثه خروج قطار از ریل در محدوده این استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین، مهدی پازوکی اظهار داشت: براساس گزارش اداره راه‌‌آهن لرستان، یک قطار باری که شب گذشته ۲۲ اردیبهشت ماه از جنوب به مقصد شمال در حرکت بود، در ایستگاه چم‌سنگر - سپیدشت دچار سانحه شد.

وی با بیان اینکه قطارهای مسافربری محور تهران - مشهد به سمت خوزستان به‌دلیل انسداد مسیر در شهرستان‌های دورود و ازنا متوقف شدند، ادامه داد: سه دستگاه قطار مسافربری در مسیر ریلی لرستان در حرکت بودند که به‌دلیل انسداد مسیر از ادامه حرکت بازماندند. بعد از رخ دادن حادثه، با تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راه‌ آهن و بخش خصوصی نسبت به تامین وسیله نقلیه برای انتقال مسافران به مقصد، هماهنگی‌های لازم انجام شد و مسافران پس از ارائه خدمات پذیرایی و اسکان توسط راه‌ آهن به مقاصد خود از طریق اتوبوس و مینی‌بوس‌ منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان بیان کرد: عوامل اداره کل راه‌ آهن لرستان در حال تعمیر و بازگشایی مسیر هستند که پس از تکمیل عملیات بازگشایی، تردد به حالت عادی باز خواهد گشت.

پازوکی با بیان اینکه علت حادثه مشخص نیست و کمیسیون سوانح در حال بررسی است، گفت: از تهران و اندیمشک نیروهای تخصصی و فنی برای تعمیر و بازسازی مسیر به محل اعزام شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها این است که امروز مسیر پس از بازسازی، بازگشایی شود.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها