حاشیه‌ها در خصوص حقیقی را نمی‌فهمم

ورزش

65522
حاشیه‌ها در خصوص حقیقی را نمی‌فهمم

اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیس که اخیراً به عنوان مربی هوادار در کنار مسعود شجاعی در کادرفنی تیم بنفش‌پوش مشغول است نکات جالبی را در رابطه با بازی هوادار و پرسپولیس مطرح می‌کند.

بازی خیلی پرموقعیتی بود که در نهایت با اختلاف دو گل به پرسپولیس واگذارش کردید

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم اما فکر می‌کنم مقابل پرسپولیس تاکنون هیچ تیمی نتوانسته چهار موقعیت گل صددرصد خلق کند. این نشان می‌دهد تیم هوادار مثل گذشته فوتبال بزن زیرش را انجام نمی‌دهد و قدرت تاکتیکی زیادی پیدا کرده و فوتبال کاملاً تاکتیکی و رو به جلویی را ارائه می‌دهد. هر کسی بازی تیم ما را می‌بیند از تماشای فوتبال هوادار لذت می‌برد، مثلاً خود علیرضا حقیقی مانند یک پلی‌میکر در تیم ما کار می‌کند. مرادی یک بار و کریم اسلامی هم دو سه  شانس صددرصد گلزنی داشتند که متأسفانه هدر رفت.

حرفتان درست اما پرسپولیس هم هفت هشت موقعیت گلزنی داشت

۷-۸ موقعیت را که موافق نیستم اما فکر می‌کنم عادلانه این بود که بازی مساوی شود و حق هوادار باخت نبود.

برای مهره‌های کلیدی پرسپولیس برنامه داشتید؟

بله برای خنثی کردن‌شان برنامه داشتیم. مثلاً دیدید که اورونوف را کاملاً مهار کردیم. برای بقیه بازیکنان خطرناک‌شان هم برنامه داشتیم اما به هر حال همه می‌دانند که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و سخت است که همه توانایی‌های این تیم را مهار کنید.

بعد از بیرون رفتن علیرضا حقیقی هم بعضی حاشیه‌ها پیرامون او به وجود آمد

حاشیه‌ها همیشه در فوتبال ایران وجود داشته اما علیرضا واقعاً مصدوم شد. باور کنید دوقلوی پایش بشدت آسیب دید و حالا باید ببینیم شرایطش برای بازی بعدی چه می‌شود. همه دیدند که دو سه فرصت گل خیلی خوب و صددرصد را هم از پرسپولیس با مهارت و تجربه‌اش گرفت. با این اوصاف نمی‌دانم حاشیه‌ها در مورد علی برای چیست و اساساً چقدر درست است.

قبول دارید غیبت سروش هم به سود تیمتان تمام شد؟

نه من این طور فکر نمی‌کنم چون پرسپولیس بازیکنان خوب دیگری دارد که آنها هم از توانایی خاصی برخوردارند.

کدام یک از دو تیم سرخابی شانس بیشتری برای قهرمانی دارند؟

شانس دو تیم پنجاه پنجاه است اما خودم از آنجا که قبلاً بازیکن پرسپولیس بودم شخصاً دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود چون این تیم را به لحاظ کیفی و فنی تیم خیلی خوبی می‌بینم.

در خصوص جام حذفی که هنوز تیمتان در آن باقی مانده چه نظری دارید؟

هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و فقط به برد مقابل گل‌گهر در بازی بعدی‌مان فکر می‌کنیم.

به عنوان یک آلمانی در خصوص بازی دورتموند و رئال مادرید چه نظری داری؟

اول از همه بگویم که در بازی برگشت معلوم نشد چرا گل دوم بایرن مردود اعلام شد اما من کلاً طرفدار سرسخت دورتموند هستم و فکر می‌کنم دورتموند توانایی برد مقابل رئال مادرید و قهرمانی اروپا را دارد چه بسا که قبلاً هم موفق به انجامش شده است.

روزنامه نگار: ناصر قراگزلو

منبع: روزنامه ایران


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش