در گفت‌وگو با ایران آنلاین:

جهانگیر الماسی: کتب انتشارات ایران محصول یک تجربه جدی در حوزه ارتباطات است

فرهنگ

65584
جهانگیر الماسی: کتب انتشارات ایران محصول یک تجربه جدی در حوزه ارتباطات است

جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: کتابهای منتشر شده در انتشارات ایران محصول یک تجریه جدی روزانه در حوزه ارتباطات و روابطی است که از طریق کتب و صنعت چاپ، بین مدیریت اجتماعی و توده مردم و میان طبقه الیت و مصرف‌کننده در جریان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایران آنلاین، سی‌و‌پنجمن نمایشگاه کتاب تهران، با شعار «بخوانیم و بسازیم»، از صبح چهار‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳، در مصلی امام خمینی، آغاز به کار کرد و تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه، جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
«جهانگیر الماسی»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان، با حضور در نمایشگاه مطبوعات تهران و در دیدار از غرفه انتشارات ایران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی ایران آنلاین، گفت: کتابهای منتشر شده در انتشارات ایران محصول یک تجریه جدی روزانه در حوزه ارتباطات و روابطی است که از طریق کتب و صنعت چاپ، بین مدیریت اجتماعی و توده مردم و میان طبقه الیت و مصرف‌کننده در جریان است.
وی تصریح کرد: از آنجایی که بچه‌های روزنامه ایران از هوشمندان و باریک‌اندیشان هستند، قطعا مجموعه آثار موجود در این نشریه نیز جزء آثار برگزیده به شمار می‌رود.
وی با اشاره به چاپ مجموعه «دانشمند» در انتشارات ایران، آن را جزء مجموعه‌‌های منحصر‌بفرد در این حوزه دانست.
الماسی همچنین با اشاره به کتاب «23 نفر» نوشته «احمد یوسف‌زاده»، آن را جزء کتب برتر در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد.
این هنرمند فرهیخته و صاحب فکر کشورمان در پایان، با اشاره به کتاب «من اعتراف می‌کنم» نوشته «محمد رحمانی» که از سوی انتشارات ایران به عنوان کتاب سال برگزیده شد، این اثر را جزء کتاب‌ها ی بسیار ارزشمند در نمایشگاه کتاب برشمرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ