در بازدید از غرفه انتشارات ایران در نمایشگاه کتاب:

سلاجقه: ”انتشارات ایران” در حوزه مسائل سیاسی بسیار عمیق کار کرده است

فرهنگ

65777
سلاجقه: ”انتشارات ایران” در حوزه مسائل سیاسی بسیار عمیق کار کرده است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از غرفه انتشارات ایران گفت: آثار این انتشارات را مشاهده کردم و به نظرم در حوزه مسائل سیاسی بسیار عمیق کار شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایران آنلاین، مسئول غرفه انتشارات ایران ضمن بیان گزارشی در خصوص آثار منتشرشده در این انتشارات در سال اخیر به کتاب «من اعتراف می‌کنم» برنده جایزه کتاب سال اشاره کرد و برخی آثار چاپ‌شده در زمینه تاریخ شفاهی را به ریاست سازمان حفاظت محیط زیست معرفی کرد.
سلاجقه نیز با بیان اینکه خوشبختانه غرفه انتشارات ایران با تعداد 180 عنوان کتابی که در نمایشگاه شرکت کرد گام بزرگی برداشته است، گفت: آثار این انتشارات را مشاهده کردم و به نظرم در حوزه مسائل سیاسی بسیار عمیق کار شده است.
وی با بیان اینکه همین ویژگی باعث می‌شود که آثار این نشر مورد توجه پژوهشگران و نویسندگان قرار بگیرد، اظهار داشت: آثار انتشارات ایران با اسناد مهمی که مورد بهره‌برداری قرار گرفته و مستندنگاری‌ها می‌تواند مرجع آثار دیگر پژوهشگران باشد. منابع و رفرنس‌های این آثار نیز بسیار معتبر هستند و بر این اساس آثار این ناشر بسیار از لحاظ علمی عمیق است. 
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بیان اینکه بنده هرسال به غرفه ایران مراجعه می‌کنم، گفت: برآورد من امسال حاکی از عمق آثار است؛ البته از موسسه ایران با پیشینیه و نامی که دارد غیر از این را انتظار نداریم.
سلاجقه در پایان گفت: مجموعه نمایشگاه هم با اقبالی که ازسوی جوانان می‌بینم، روبه‌جلو و درحال رشد و تعالی ارزیابی می‌کنم. امیدوارم قیمت کاغذ هم با حمایت‌های دولتی کنترل شود تا کتاب به دست خوانندگان حرفه‌ای خود به‌راحتی برسد.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار فرهنگ