بعد از گذشت بیش از یک ماه؛

قیمت دلار در بازار آزاد به روال عادی بازگشت / احتمال ریزش تا ۵۲ هزار تومان

اقتصاد

66262
قیمت دلار در بازار آزاد به روال عادی بازگشت / احتمال ریزش تا 52 هزار تومان

قیمت دلار در بازار آزاد وارد کانال ۵۶ هزار تومان شده و روند نزولی قیمت این ارز همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایران آنلاین، قیمت دلار که پس از تحولات منطقه‌ای با یک سیر صعودی روبرو شده و تا ۷۰ هزار تومان هم افزایش پیدا کرده بود، پس از پشت سر گذاشتن این تحولات در بازه زمانی ۲ هفته گذشته آرام آرام به روند طبیعی خود بازگشته و مشاهدات میدانی حکایت از بازگشت این ارز به کانال ۵۶ هزار تومان دارد.

طبق گفته فروشندگان ارز در بازار آزاد، در حال حاضر متقاضی چندانی برای خرید ارز وجود نداشته و وضعیت بازار ارز عادی بوده و ثبات و آرامش در آن حاکم است و همین امر موجب شده تا قیمت دلار در روند نزولی باقی بماند.

برخی کارشناسان بازار ارز اعتقاد دارند که قیمت دلار ظرفیت ریزش تا کانال ۵۲ هزار تومان را دارد و بعد از آن به مرحله تثبیت در آن محدوده قیمت می‌رسد.

گفتنی است؛ امروز ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۸۶۰ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۶۴ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۲۱۷ تومان به فروش رسید.

همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۳۲۰ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۰۷ تومان عرضه شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اقتصاد