اسرائیل جنگ بی‌هدف غزه را می‌بازد

بین‌الملل

66288
اسرائیل جنگ بی‌هدف غزه را می‌بازد

عضو کنیست رژیم صهیونیستی جنگ غزه را بی‌فایده خواند و گفت: این جنگ بدون هدف است. اسرائیل بدون هیچ تردیدی آن را خواهد باخت و اقتصاد آن فروخواهد پاشید.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین،  عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و معاون سابق رئیس موساد امروز (شنبه) تأکید کرد که جنگ این رژیم علیه نوار غزه «بی هدف» و «بی‌فایده» است و تل آویو در نهایت شکست خواهد خورد.

 «رام بن باراک» عضو کنیست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب معارض «یش عتید» (آینده‌ای وجود دارد) جنگ غزه را بی‌فایده خواند و گفت که این جنگ بدون هدف است. اسرائیل بدون هیچ تردیدی آن را خواهد باخت و اقتصاد آن فروخواهد پاشید.

بن باراک که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ منصب معاون رئیس موساد و از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ نیز ریاست کمیسیون امنیت و امور خارجه کنست را بر عهده داشت، گفت: ما مجبور هستیم برای جنگ به همان مناطق بازگردیم و سربازان بیشتری را از دست بدهیم.

وی همچنین گفت: ما در صحنه بین‌المللی نیز در حال شکست هستیم و روابط ما با آمریکا به شدت وخیم شده و اقتصاد اسرائیل در حال فروپاشی است؛ شما فقط یک چیز را نشان بدهید که ما در آن موافق بوده‌ایم!

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» به نقل از منابعی در کابینه رژیم صهیونیستی، از وجود اختلاف در شورای جنگ این رژیم خبر داد و نوشت: به خاطر دست نیافتن به اهداف جنگ پس از بیش از هفت ماه، احتمال انحلال شورای جنگ وجود دارد.

این رسانه صهیونیستی، تصمیم گیری درباره آینده غزه پس از اتمام جنگ و همچنین آزادی اسرای صهیونیست را مهمترین موضوع مورد اختلاف بین اعضای شورای جنگ اعلام کرد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی کان، بازگشت نیروهای مقاومت فلسطین به مناطقی که پیش از این، در اشغال نظامیان صهیونیست بوده‌ را یکی دیگر از مسائلی ارزیابی کرد که به اختلافات بین اعضای شورای جنگ دامن زده است.

منبع: ایرنا


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل