«عبدالله عبدالله» شهادت رئیس‌جمهور را به رهبر و ملت کشورمان تسلیت گفت

بین‌الملل

66541
«عبدالله عبدالله» شهادت رئیس‌جمهور را به رهبر و ملت کشورمان تسلیت گفت

در پی شهادت «آیت‌الله رئیسی»، رئیس‌جمهور کشورمان، وزیر‌خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، «عبدالله عبدالله»، رئیس شورای عالی مصالحه ملی دولت سابق افغانستان، به رهبر و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی دولت سابق افغانستان در صفحه ایکس خود نوشت: با تأسف اطلاع یافتیم که جلالت مأب آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، جناب امیر عبداللهیان وزیر امور خارجهٔ جمهوری اسلامی و شماری از همراهان شان در سانحهٔ سقوط هلی‌کوپتر در استان آذربایجان شرقی ایران جان باختند که موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم شان، مردم دوست و برادر و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفته و مراتب غمشریکی عمیق خویش را تقدیم می‌دارم. 

از درگاه خداوند سبحان برای روانشاد سید ابراهیم رئیسی و همراهان شان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسألت دارم.

«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی نوشت: با تأسف و تأثر خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و شخصیت برجسته سیاسی اسلامی و همچنین شماری از همراهان ایشان بر اثر سقوط بالگرد حامل آنان در شمال غرب ایران را دریافت کردیم.

نقش پررنگ آن فقید در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران و منطقه و جهان را گرامی می‌داریم و این سانحه را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای صمیمانه تعزیت می‌گوییم و با ملت و دولت ایران هم‌دردی می‌کنیم و به خانواده و بستگان آن فقید تسلیت می‌گوییم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل