مقام پاکستانی: رئیسی در تحکیم روابط با همسایگان ثابت قدم بود

بین‌الملل

66831
مقام پاکستانی: رئیسی در تحکیم روابط با همسایگان ثابت قدم بود

«آصف علی خان دُرانی»، نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان، گفت: «آیت الله رئیسی»، در مسیر صلح منطقه به ویژه تحکیم روابط با همسایگان ثابت قدم بود.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، آصف علی خان دُرانی امروز (سه‌شنبه) پس از حضور در سفارت ایران و امضای دفتر یادبود شهدای سانحه سقوط بالگرد، گفت: از همینجا به ملت و دولت ایران به ویژه بازماندگان عمیقا تسلیت گفته و علو درجات را برای شهدای عزیز از جمله آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و حسین امیر عبداللهیان از خداوند مسألت می‌کنم.

دُرانی که از شهریور ۱۳۹۵ تا مرداد ماه ۱۳۹۷ به عنوان سفیر پاکستان در تهران حضور داشت، افزود: ما در این شرایط دشوار در کنار مردم و دولت پاکستان به ویژه خانواده‌های شهدا هستیم.

وی تاکید کرد: بدون شک سفر ماه گذشته شهید دکتر رئیسی به پاکستان بیانگر نگاه برادرانه و دوستانه ایشان به پاکستان در مسیر تعمیق روابط دوجانبه و مشارکت برای صلح و رفاه در منطقه بود.

این دیپلمات پاکستانی اظهار داشت که رئیس جمهور ایران چشم انداز صلح، همکاری و رفاه را برای منطقه داشت و مواضع ایشان در حمایت از پاکستان و جهان اسلام باید سرلوحه کار همه ما قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: اندیشه‌های وحدت آفرین آیت‌الله رئیسی نه فقط باید از سوی ایران و پاکستان دنبال شود بلکه این یک منبع الهام برای منطقه و جهان اسلام است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل