نادعلی: دغدغه شهید امیرعبداللهیان اقتدار ملی کشور بود

استان‌ها

66879
نادعلی: دغدغه شهید امیرعبداللهیان اقتدار ملی کشور بود

مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان گفت: اگر بخواهم شخصیت امیرعبداللهیان را در یک جمله توصیف کنم، این است که او به معنای واقعی فردی فروتن و دغدغه‌اش اقتدار ملی کشور بود.

به گزارش گروه استانی ایران آنلاین، مجتبی نادعلی امروز (یکم خرداد ماه) بیان کرد: من به‌عنوان عضوی از وزارت امور خارجه، این مصیبت را به همکارانم در این وزارتخانه تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم. من با حکم امیرعبداللهیان به‌عنوان مسؤول نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان منصوب شدم.

وی گفت: من در دانشگاه در برخی کلاس‌ها با او همکلاس بودم و بعد از آن هم در چند پروژه با یکدیگر همکاری داشتیم. 

نادعلی با بیان اینکه امیرعبداللهیان در حوزه خاورمیانه و کشورهای عربی بسیار مسلط بود، بیان کرد: این شخصیت در کشورهای عربی از محبوبیت بالایی برخوردار و بسیار قابل احترام بود. او یک دیپلمات در تراز انقلاب اسلامی بود و خداوند روح ایشان را با ائمه اطهار (ع) محشور کند.

وی خواندن نماز اول وقت را یکی دیگر از صفات بارز امیرعبداللهیان دانست و افزود: همیشه نماز اول وقت خود را در نمازخانه وزارتخانه اقامه می‌کرد. با اینکه مشغله زیادی داشت، اما نسبت به تعقیبات نماز نیز حساس بود و همیشه همراه نماز، تعقیباتش را نیز انجام می‌داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار استان‌ها