نگاه عمیق رئیس جمهور شهید به صنعت هسته ای

محمد اسلامی

محمد اسلامی

سیاست

66976
نگاه عمیق رئیس جمهور شهید به صنعت هسته ای

محمد اسلامی

گروه سیاسی ایران آنلاین- دکتر رئیسی الگوی مثال زدنی از شخصیت، اخلاق‌مداری و مردم‌داری بود. ایشان همه توش و توان خود را در طبق اخلاص گذاشت تا به ملت خدمت کند و اوامر ولی امر را دنبال نماید.

این در حالی بود که در این مسیر خود را محق ندید تا کمترین فرصتی برای استراحت در نظر بگیرد و هیچ عاملی مانع خدمت صادقانه ایشان به کشور نشد. روند پیشرفت قابل ملاحظه فعالیت های هسته‌ای صلح‌آمیز کشور در دوره سه سال از مسئولیت آقای رئیسی نشان می‌دهد که تحقق منافع ملی و تأمین نیازهای حیاتی مردم ایران تا چه اندازه در اولویت برنامه‌های راهبردی ایشان قرار داشت.

گام‌های بلند سازمان انرژی اتمی به سمت صنعتی شدن و تجاری‌سازی ذیل سند راهبردی صنعت هسته‌ای صورت گرفت که شهید  دکتر رئیسی از آن رونمایی کرد و این مهم نقشه راه صنعت هسته‌ای و سازمان انرژی اتمی برای نیل به اهداف مهم کشور است. نگاه عمیق رئیس جمهور فقید کشور به صنعت هسته‌ای باعث شد تا توطئه و سناریوی دشمنان برای متوقف کردن پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ناکام بماند.

پایداری ایشان برای پیش راندن مسیر پیشرفت به دستاوردهایی در حوزه‌های مهم و حیاتی همچون رادیوداروها انجامید که در درمان بسیاری از بیماری‌های خطیر همچون سرطان تأثیر بسزایی داشت. آقای شهید امیرعبداللهیان نیز به عنوان یک دیپلمات اخلاق‌مدار، صمیمی و پر تلاش نیز نقش مهمی در کمک به سازمان انرژی اتمی در مسیر تعاملات بین‌المللی این سازمان داشت و رفتن ایشان فقدانی جبران ناشدنی برای کشور رقم زد.

*رئیس سازمان انرژی اتمی


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست