رئیس پیشین موساد: ارتش اسرائیل بی‌هدف در غزه قدم می‌زند

بین‌الملل

67018
رئیس پیشین موساد: ارتش اسرائیل بی‌هدف در غزه قدم می‌زند

«دانی یتوم»، رئیس پیشین موساد، با انتقاد از بی‌هدف بودن ارتش این رژیم در نوار غزه گفت: نظامیان اسرائیل در این منطقه قدم می زنند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، «دانی یتوم» در اظهاراتی گفت: ارتش در نوار غزه قدم می زند و نمی‌داند که اهدافش چه هستند، زیرا اهدافی که «بنیامین نتانیاهو» تعیین کرده غیرقابل دستیابی است.

وی با طرح این سوال که نابودی حماس یعنی چه؟، افزود: این امر بدین معناست که ۵ سال در نوار غزه بمانیم، حتی در این مدت هم تضمینی برای از بین بردن حماس وجود ندارد.

پس از گذشت نزدیک به هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

وزارت بهداشت فلسطین با گذشت ۲۲۸ روز از تجاوز صهیونیست‌ها، روز سه شنبه شمار شهدای نوار غزه را ۳۵ هزار و ۶۴۷ و شمار مجروحان را ۷۹ هزار و ۸۵۲ نفر اعلام کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل