برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه

سیاست

67174
برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان در وزارت امور خارجه

مراسم تشییع پیکر شهید امیرعبداللهیان با حضور مقامات و مدیران وزارت امور خارجه و جمعی از اقشار مختلف مردم آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین،‌ مراسم تشییع پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حضور مقامات و مدیران ارشد دستگاه دیپلماسی در میدان مشقِ این وزارتخانه درحال برگزاری است.

پس از این مراسم، پیکر شهید امیرعبداللهیان به حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی (ع) منتقل و در آن محل به خاک سپرده خواهد شد.

امیرعبداللهیان

روز گذشته (چهارشنبه) نیز پیکر شهدای خدمت توسط خیل عظیم جمعیت در تهران تشییع و پس از آن هم مقامات و شخصیت‌های خارجی مختلفی که به تهران وارد شده بودند به پیکر شهدای خدمت ادای احترام کردند.

همچنین، شب گذشته نیز پیکر شهید امیرعبداللهیان جهت طواف حرم مطهر رضوی به مشهد منتقل شده بود.

عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، خبر سانحه بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای دست‌به‌دست شد و ۱۸ ساعت پس از جستجوی نفس‌گیر برای کسب اطلاع از وضعیت وی و همراهانش، سرانجام ساعت ۸ صبح روز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، خبر عروج شهادت‌گونه هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان تیتر یک رسانه‌های جهان شد؛ این رخداد تلخ بازتاب‌های فراوانی در پی داشت.

گوشه‌ای از مراسم تشییع شهید امیرعبداللهیان در وزارت خارجه ایران

 
 

 

انتظار مردم شهرری برای بدرقه و وداع با شهید امیر عبداللهیان

امروز شهرری بار دیگر حماسه‌آفرینی مردم شهیدپرور این خطه را در تشییع پیکر شهدا شاهد بود اما این بار این شهید راه خدمت و همراه رئیس‌جمهور شهید و مردمی مهمان این شهر است.

امروز از ساعتی پیش از زمان رسمی اعلام‌شده، مردم شهیدپرور شهرستان ری برای مراسم تشییع پیکر شهید حسین امیر عبدالهیان شهید خدمت که همراه رئیس‌جمهور در سانحه سقوط هلیکوپتر به شهادت رسید، در مقابل امامزاده عبدالله شهرری‌ تجمع کرده بودند تا پیکر این شهید را با شکوهی خاص و مثال زدنی تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) مشایعت کنند.

 

حال و هوای حرم عبدالعظیم قبل از تدفین شهید «امیرعبداللهیان»

 
 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست