ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

ورزش

67212
ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر مقابل نساجی مازندران قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر جمعه(۴ خرداد) از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

شرایط ۲ تیم در هفته‌های پایانی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر کاملا متفاوت است، استقلال با ۶۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با اختلاف یک امتیازی با رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد. در مقابل نساجی با ساکت الهامی موفق شده در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کند اما هنوز در خطر سقوط قرار دارد و برای بقا در لیگ می‌جنگد. در حال حاضر ببرها با ۲۵ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته‌اند و با منطقه سقوط تنها ۳ امتیاز فاصله دارند.

دیدار رفت دو تیم با برتری ۴ بر صفر شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه آزادی به پایان رسید، برای آبی‌پوشان پایتخت در آن دیدار آرمین سهرابیان،مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و ابوالفضل جلالی گلزنی کردند. این بهترین برتری استقلال مقابل نساجی در تاریخ لیگ برتر بود.

آبی‌پوشان یک رکورد ویژه نیز مقابل نساجی دارند، جایی که این دو تیم تا کنون ۱۳ بار در مجموع لیگ برتر و جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و هیچ‌گاه استقلال نتیجه را به نساجی واگذار نکرده است. آبی‌پوشان در ۵ رویارویی‌شان مقابل نساجی در قائمشهر، ۲ بار برنده شده‌اند و ۳ بار هم به نتیجه تساوی رضایت داده‌اند. شاگردان نکونام به دنبال کسب سومین برتری در ورزشگاه خانگی نساجی هستند.

نتایج تقابل‌های اخیر استقلال و نساجی در لیگ برتر:

۱- نساجی صفر- استقلال صفر
۲- استقلال یک - نساجی صفر
۳. نساجی یک - استقلال ۲
۴- استقلال یک - نساجی یک
۵- استقلال یک - نساجی صفر
۶- نساجی یک - استقلال ۳
۷- استقلال صفر - نساجی صفر
۸- نساجی صفر - استقلال صفر
۹- استقلال ۳- نساجی یک
۱۰- نساجی یک - استقلال یک
۱۱- استقلال ۴- نساجی صفر

امید حامدی‌فر در این دیدار به دلیل محرومیت و محمد حسین مرادمند به دلیل مصدومیت بازیکنانی هستند که نمی‌توانند آبی‌پوشان را در این دیدار همراهی کنند، مهدی‌پور و یامگا نیز به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده بودند دیگر بازیکنان غایب استقلال در این دیدار هستند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد نکونام استقلال را با آرایش ۲-۳-۵ روانه میدان می‌کند. کاپیتان حسین حسینی بعد از اینکه نتوانست در هفته قبل دروازه استقلال را بسته نگه دارد در این دیدار انگیزه بالایی برای ثبت پانزدهمین کلین‌شیت فصل خود دارد.

رافائل سیلوا، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. روزبه چشمی، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران:

حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش